beantwoord

kortingen gekregen maar inplaats van krijgen wordt het terug gerekend

• 26 juli 2017
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

https://gyazo.com/f2fbb7986f389493ba8ab5f88f7bc52e

zoals u kunt zien had ik een korting gekregen van 5 euro voor het mb gebruik waar discussie over was
ook kreeg ik 2.50 euro terug voor de gemaakte belminuten naar telfort toe

dat zou dus zijn 5+2,50 =7,50
maar telfort is slim en moet ik ineens voor het onnodig vele bellen 2,50 betalen en is mijn korting inplaats van 7,50 nu 2,50

1= waarom moet ik ineens 2,50 betalen voor bellen naar klantenservice terwijl dat gewoon al van mijn belminuten af gaat.
2= is makkelijk zo om beloofde crediteringen te verrekenen (in jullie voordeel)

graag antwoord hoe dit kan want zet er dan geen onnodige belkosten bij en houd het op creditering van 5 euro. want het is onmogelijk dat ik voor bellen moet betalen terwijl ik nog belminuten over had
icon

Beste antwoord door Michael 29 juli 2017, 16:59

Hi Gerry, welkom terug! Dit klopt inderdaad niet echt. Voor zover ik kan zien is er inderdaad maar €2,50 gecorrigeerd. Ik vermoed dat dit een foutje betreft. Zojuist heb ik de overige €5,- ook in orde gemaakt. Een aanpassing zul je vinden op de eerstvolgende factuur. Zo kan het ook, toch? 🙂 Sorry voor het ongemak!

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi Gerry, welkom terug! Dit klopt inderdaad niet echt. Voor zover ik kan zien is er inderdaad maar €2,50 gecorrigeerd. Ik vermoed dat dit een foutje betreft. Zojuist heb ik de overige €5,- ook in orde gemaakt. Een aanpassing zul je vinden op de eerstvolgende factuur. Zo kan het ook, toch? 🙂 Sorry voor het ongemak!

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer