beantwoord

Korting tweede tv-ontvanger niet verrekend op factuur


Reputatie 1
Badge
Heb mijn abonnement verlengd, kreeg 2e gratis ontvanger voor een jaar weer.
Echter nu krijg ik de rekening, moet ik ineens betalen voor de 2e ontvanger?

Wie kan mijn helpen van webcare?

Alvast bedankt.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 januari 2019, 11:49

Hoi Hellboy, het is natuurlijk niet eerlijk dat je voor een korting kiest, en deze vervolgens niet op je factuur staat. Goed dat je dit aankaart!

Je hebt je gegevens al in je profiel gezet zie ik, top. Hiermee zie ik dat je gisteren contact hebt gehad met de klantenservice, en dat de gemiste korting vergoed wordt op de volgende factuur 🙂 Fijn dat dat al geregeld is. Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Hellboy, het is natuurlijk niet eerlijk dat je voor een korting kiest, en deze vervolgens niet op je factuur staat. Goed dat je dit aankaart!

Je hebt je gegevens al in je profiel gezet zie ik, top. Hiermee zie ik dat je gisteren contact hebt gehad met de klantenservice, en dat de gemiste korting vergoed wordt op de volgende factuur 🙂 Fijn dat dat al geregeld is. Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Badge
Het is opgelost.
Reputatie 1
Badge
Zie trouwens dat het deze maand waarschijnlijk weer mis gaat, 2e ontvanger staat gewoon bij mijn abbo erbij? Zit er al over na te denken om de 2e ontvanger weg te doen, misschien is het mogelijk om de tv er volledig uit te knikkeren.

Reageer