beantwoord

Korting tweede tv-ontvanger niet verrekend op factuur

• 22 januari 2019
  • 10 reacties
  • 326 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Heb mijn abonnement verlengd, kreeg 2e gratis ontvanger voor een jaar weer.
Echter nu krijg ik de rekening, moet ik ineens betalen voor de 2e ontvanger?

Wie kan mijn helpen van webcare?

Alvast bedankt.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 januari 2019, 11:49

Hoi Hellboy, het is natuurlijk niet eerlijk dat je voor een korting kiest, en deze vervolgens niet op je factuur staat. Goed dat je dit aankaart!

Je hebt je gegevens al in je profiel gezet zie ik, top. Hiermee zie ik dat je gisteren contact hebt gehad met de klantenservice, en dat de gemiste korting vergoed wordt op de volgende factuur 🙂 Fijn dat dat al geregeld is. Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi Hellboy, het is natuurlijk niet eerlijk dat je voor een korting kiest, en deze vervolgens niet op je factuur staat. Goed dat je dit aankaart!

Je hebt je gegevens al in je profiel gezet zie ik, top. Hiermee zie ik dat je gisteren contact hebt gehad met de klantenservice, en dat de gemiste korting vergoed wordt op de volgende factuur 🙂 Fijn dat dat al geregeld is. Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Badge
Het is opgelost.
Reputatie 1
Badge
Zie trouwens dat het deze maand waarschijnlijk weer mis gaat, 2e ontvanger staat gewoon bij mijn abbo erbij? Zit er al over na te denken om de 2e ontvanger weg te doen, misschien is het mogelijk om de tv er volledig uit te knikkeren.
Reputatie 8
Badge +9
Ik heb je gegevens erbij gepakt, de korting op de tweede tv-ontvanger staat wel aan bij jouw abonnement, dus dat is een goed teken! Ik verwacht daarom dat het op de komende factuur goed gaat 🙂 Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten. Dan help ik je daarmee.
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor je reactie. Ik ga het afwachten. Maar zit er ook sterk aan te denken om de 2e ontvanger weg te doen. Kijken nu nog minder gewone televisie.
Reputatie 8
Badge +9
Als je 'm niet veel gebruikt, snap ik dat je overweegt de tweede tv-ontvanger op te zeggen. Als je dat wilt, kan dat 🙂 Je kan de ontvanger uit je pakket halen via Mijn Telfort. Als je vragen hebt, of daar hulp bij wilt hebben, geef dan gerust een gil.
Reputatie 1
Badge
Bedankt. Wacht even af of streamingdienst F1TV pro bevalt, want dan heb ik de tv niet meer nodig.
Is het mogelijk om de tv pakket volledig uit mijn abbo te halen?
Ik denk dat als je nu een alles in 1 of een abonnement met TV hebt, je de TV eraf wilt halen,
dat dit of niet kan of dat je een nieuw abonnement afsluit.
De TV is dan onderdeel van je abonnement.
Maar dit kan ik ook mis hebben.
Reputatie 1
Badge
En heb weer een foutieve factuur gekregen.
@webcare wie gaat mij helpen?
Reputatie 8
Badge +9
@Hellboy wat rot dat 't opnieuw niet goed ging met de korting. Dat is niet de bedoeling.

Ik zie dat je dit weekend via de klantenservice geregeld hebt dat de tweede tv-ontvanger uit je pakket gehaald is, en je de gemiste korting op een tussentijdse factuur terug krijgt. Dat lijkt me een goede oplossing, zeker omdat je al aangaf dat je al overwoog om de tweede tv-ontvanger op te zeggen. Mocht je vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Reageer