Korting toch in rekening gebracht.

• 16 maart 2012
  • 1 reactie
  • 2309 keer bekeken

Al jaren klant van Telfort zonder problemen.
Totdat ik mijn abbo wilde verlengen in 2011. Netjes alles geregeld in de telfort studio.Gekozen voor een HTC want die stond al lang op mijn verlanglijstje. Ik kreeg er zelfs nog vier maanden 100% korting bij.

Begin december contact gezocht met telfort omdat de beloofde korting niet in mindering werd gebracht. Sterker nog.. ik mocht vrolijk het volledige bedrag betalen. Gebeld met de -dure- klantenservice. Volgens hun had ik helemaal niets verlengt. Mijn contract thuis zei toch echt wat anders. Hierop toch maar een klacht ingedient via het contact formulier bij telfort. Nooit meer iets op gehoord. Geen mailtje, brief, of belletje. Slordig !!

Wel is ineens mijn factuur van oktober verdwenen uit het overzicht. En geeft de factuur op internet van zowel december als januari aan dat ik niets hoeft te betalen. Terwijl ik toch echt heb betaald.
De bedragen die ik zou moeten betalen volgens de faktuur komen ook helemaal niet overeen met de daadwerkelijke bedragen (wat ik betaald heb is een paar euro meer).
Wel vreemd als je volgens je contract recht hebt op 4 maanden gratis maar deze dus wel in rekening worden gebracht.

Volgens de telfort studio had ik het als klant bij het verkeerde eind. De korting zou verrekend gaan worden bij de volgende faktuur. Maar joepie.. ook deze mocht ik gewoon betalen.

Telfort.. Het liefste stapte ik gisteren nog over op een andere provider. Geen service, geen antwoorden of reacties op mijn klacht. Ronduit slecht. Ik weet wel dat ik dus na dit contract nooit maar dan ook nooit meer zou kiezen voor jullie. Wij wilden naast mobiele telefonie ook overstappen met internet.. ben ik blij dat we dat niet gedaan hebben.

1 reactie

Badge +7
Allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak. Ik begrijp dat het een vervelende situatie is. Graag laat ik voor u uitzoeken waar het misgaat. Kunt u in een privébericht uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan mij kenbaar maken? Ik zoek het dan verder voor u uit.

Laïla

Reageer