beantwoord

Korting op Digitenne weggevallen

  • 2 april 2020
  • 25 reacties
  • 449 keer bekeken

Reputatie 1

11 maart heb ik 1 digitenne ontvanger verwijderd van mijn account, en nu is de korting verdwenen. Ik heb internet en tv van Telfort en een digitenne contract lopen op hetzelfde adres. Klantnummer digitenne is 0201874075. De laatste factuur van digitenne zie je nog wel dat foxsports gratis is ivm itv van telfort, maar de korting van het digitenne abonnement is er af. Graag zie ik dat de korting weer wordt toegevoegd, en de teveel betaalde kosten gecrediteerd worden.

Graag hoor ik van u,

E.Bandsma

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 8 april 2020, 10:45

Dank voor deze toevoeging, en dat klopt helemaal, de storing is verholpen gelukkig :slight_smile:  De melding voor @EBandsma staat in behandeling bij de specialisten, om ervoor te zorgen dat de gemiste korting in orde wordt gemaakt én wordt verrekend, zodat alles weer recht is gezet straks..

Bekijk reactie

25 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent Als ze het stokje overnemen zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 1

Aangepast

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @EBandsma, niet fijn dat de korting sinds het verwijderen van één Digitenne ontvanger ineens weggevallen is. Fijn dat je op advies van jimny jouw gegevens al hebt ingevuld, ik help je graag verder.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en een melding aangemaakt voor de specialisten. Zij kijken het voor je na en nemen contact op zo gauw ze vragen hebben, of als het opgelost is. Ik verwacht dat je binnen 5 werkdagen meer hoort, het wordt zo snel mogelijk recht gezet. Laat je weten hoe het verder is gegaan en wanneer je iets hebt gehoord?

@EBandsma @Alexandra - Telfort @jimny @Bart - Telfort 

Dit is een bekend probleem waar niets aan gedaan wordt.

Ben zelf al maanden bezig mijn abonnement te laten herstellen maar heb nog steeds niet de ten onrechte betaalde abonnementskosten terug!

Korting staat nu wel weer in MijnKPN gelukkig maar nu proberen ze weer de korting af te pakken van mijn eerste gratis ontvanger?

Succes @EBandsma !

kijk maar eens in mijn Topic over hetzelfde probleem:

https://forum.telfort.nl/tv-338/digitenne-extra-ontvangers-aanvragen-via-mijnkpn-ging-niet-helemaal-goed-door-fout-kpn-86400/index5.html#post729372

@Bart - Telfort  zegt dat je bij KPN moet wezen!

@Alexandra - Telfort  Kan jou blijkbaar wel helpen?

Reputatie 8
Badge +11

@Harry1945 Zoals Bart in jouw eigen topic al heeft uitgelegd zit jouw situatie anders in elkaar. Ook op het KPN forum heeft Erik dit al aan je uitgelegd. Daarom wil ik je vragen om te reageren in je eigen topic, zodat we het overzichtelijk houden en andere topics hier niet verwarrend van worden, zoals nu gebeurt. Dit staat ook in onze huisregels, daar houden we ons allemaal aan.
 

@EBandsma  Mijn eerdere reactie blijft voor jou gewoon gelden, ik heb het neergelegd bij de specialisten. Zij nemen contact met je op zo gauw er meer bekend is, of zo gauw het opgelost is. Dit gebeurt zo snel mogelijk. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

@Harry1945 Zoals Bart in jouw eigen topic al heeft uitgelegd zit jouw situatie anders in elkaar. Ook op het KPN forum heeft Erik dit al aan je uitgelegd. Daarom wil ik je vragen om te reageren in je eigen topic, zodat we het overzichtelijk houden en andere topics hier niet verwarrend van worden, zoals nu gebeurt. Dit staat ook in onze huisregels, daar houden we ons allemaal aan.

@Alexandra - Telfort 

Wat is er anders dan?

@Harry1945 verloor zijn korting na het toevoegen van ontvanger en @EBandsma verloor de korting na verwijderen van ontvanger.

Is toch exact hetzelfde probleem!

Na wijzigen van het aantal ontvangers valt de korting weg!

Waarom lossen jullie dit probleem niet op?

Is toch lastig voor jullie klanten.

Wat de huisregels hier nou mee te maken hebben?

Volgens mij probeert @Harry1945  gewoon @EBandsma te helpen.

Zijn antwoord zou juist als beste antwoord gemarkeerd moeten worden!

 

@n.steenstra  Helemaal mee eens!

Reputatie 8
Badge +18

@n.steenstra en @Harry1945 jullie opmerkingen voegen in mijn ogen niets toe en de topic starter is hier ook niet meegeholpen en webcare heeft het smoordruk met het oplossen van problemen vanklanten die bv geen diensten hebben, dus heeft dit geleuter geen enkele zin

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort ik wacht netjes tot er een antwoord komt.

 

Daarbij is het altijd geweest dat Digitenne in combinatie met itv van telfort gratis zou zijn. Dit betreft de kosten van Digitenne, hierbij betaal je wel voor de ontvangers die je in gebruik heb. Dit staat ook beschreven op de info site van Telfort. Binnenkort worden de pakketen van telfort overgezet naar KPN en wordt het wat makkelijker om producten te koppelen. Nu zitten zij nog op twee aparte platformen. Dit resultaat is er al sinds de overgang van telfort mobiel naar KPN, en je nu in een KPN winkel geholpen kan worden. 

Dit als aanvulling op het korting op eerste ontvanger.

@jimny 

Zoals @EBandsma al schrijft bestaat er gewoon recht op gratis Digitenne abonnement dus de korting moet weer worden toegevoegd en de teveel betaalde kosten moeten worden gecrediteerd.

Dat is Telfort / KPN wettelijk verplicht.

Ook zou het beter zijn niet te ontkennen dat er een fout in het systeem zit maar hem er gewoon uit te halen zodat klanten niet hun korting verliezen.

Dan hoeven ze dat hier ook niet te melden.

Als problemen structureel opgelost worden verdwijnen ze en anders blijven ze alleen maar terugkomen.

 

 

Reputatie 8
Badge +11

@n.steenstra @Harry1945 Zoals ik al eerder duidelijk aangegeven heb is deze situatie anders, dat is in het topic van Harry al uitgelegd, zowel hier op het Telfort forum als aan de KPN kant. Reageren in andere topics is natuurlijk prima, maar niet als het niets bijdraagt en het topic alleen maar onduidelijk maakt. Dat is wat er nu gebeurt. Dat lijkt me niet de bedoeling, daarom staat dit ook in onze huisregels.

Daarom is dit de laatste waarschuwing. Laat gerust reacties in je eigen topic achter, mocht het niet duidelijk zijn of als er vragen zijn, of plaats reacties in andere topics als ze iets toevoegen. Als jullie je hier niet aan houden, ben ik genoodzaakt een ban van 7 dagen te geven. 

@EBandsma Helemaal goed :thumbsup_tone2:

@EBandsma 

Laten we hopen dat alle problemen opgelost zijn als alles bij KPN is ondergebracht.

Voorlopig zit er niets anders op dan credits vragen voor teveel in rekening gebrachte kosten.

Succes met het terugkrijgen van je geld!

Mij is het nog steeds niet gelukt.

@n.steenstra Niet iedereen hier zit te wachten op je eerlijkheid.

Is geen goede reclame !

Sorry

Sorry

Goed nieuws volgens @Bart - Telfort is de fout nu uit het ordersysteem gehaald en kan het dus niet meer gebeuren dat bij klanten de korting wegvalt als ze het aantal ontvangers aanpassen!

Voor zover ik nu begrepen heb is het structureel opgelost. Er zat ergens een foutje welke er nu uitgehaald is. Wijzigen moet weer zonder problemen kunnen. 

@Harry1945 Dat is zeker goed nieuws!

Hopelijk krijgt iedereen nu ook snel zijn geld terug.

Fijn dat het zo snel opgepakt is haha

Reputatie 8
Badge +11

Dank voor deze toevoeging, en dat klopt helemaal, de storing is verholpen gelukkig :slight_smile:  De melding voor @EBandsma staat in behandeling bij de specialisten, om ervoor te zorgen dat de gemiste korting in orde wordt gemaakt én wordt verrekend, zodat alles weer recht is gezet straks..

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort , Ben gisteren gebeld door Telfort, en als het goed is zou alles geregeld zijn, en worden de kosten verrekend. Bedankt voor de ondersteuning.✅👍

Reputatie 8
Badge +11

@EBandsma Super, dat is fijn om te horen, ook dat je het hier laat weten. Graag gedaan :relaxed::thumbsup_tone2:

Dank voor deze toevoeging, en dat klopt helemaal, de storing is verholpen gelukkig :slight_smile: 

@Alexandra - Telfort 

@Bart - Telfort Op mijn factuur vandaag zag ik staan;

Digitenne abonnement - korting vanwege iTV via Telfort -17,00

Dus ik was weer helemaal blij dat eindelijk de korting waar ik recht op heb er weer in stond.

Wel ben ik erachter gekomen dat ik geen 3 ontvangers nodig heb.

Tot mijn schrik is nu ik 1 ontvanger verwijderd heb weer hetzelfde gebeurd!

Mijn 17€ korting is weer verdwenen dus er is niets structureel opgelost helaas.

Kunnen jullie mijn 17€ korting er dus weer even laten herstellen s.v.p. anders klopt mijn factuur volgende maand weer niet!

Jeetje @Harry1945 ben je er weer ingetrapt.

Er was dus helemaal niets structureel opgelost.

Precies zoals jij zelf ook al aangaf.

Problemen worden hier zelden structureel opgelost en er worden slechts pleisters geplakt.

Nou zo houden ze zichzelf wel aan het werk inderdaad.

Ach ze hebben weer wat te doen om opnieuw de 17€ korting voor je te herstellen.

En voor alle andere mensen zoals @EBandsma waarvan de korting verdwijnt nadat ze het aantal ontvangers aanpassen/aan laten passen.

Misschien wel handig om nu echt het probleem structureel op te lossen.

Heb inmiddels ook de tweede ontvanger opgezegd!

Hou het wel bij mijn gratis Digitenne abonnement met daarbij mijn gratis eerste ontvanger zoals het was voordat ik 19-02-2020 de twee extra ontvangers bestelde.

Dat heeft alleen maar ellende veroorzaakt en daar ben ik klaar mee.

Graag dus nog even mijn gratis Digitenne abonnement herstellen waar ik recht op heb!

Ik betaal niets meer

Heb inmiddels ook de tweede ontvanger opgezegd!

Hou het wel bij mijn gratis Digitenne abonnement met daarbij mijn gratis eerste ontvanger zoals het was voordat ik 19-02-2020 de twee extra ontvangers bestelde.

Dat heeft alleen maar ellende veroorzaakt en daar ben ik klaar mee.

Graag dus nog even mijn gratis Digitenne abonnement herstellen waar ik recht op heb!

Ik betaal niets meer

Go @Harry1945 !haha

Reputatie 8
Badge +11

@Harry1945 @n.steenstra Guys, jullie hebben net een ban van een week gehad omdat jullie in topics van anderen liepen te spammen met je eigen probleem. Jullie hebben meerdere waarschuwingen en herinneringen gehad van ons. De ban is nog geen 24 uur opgeheven en jullie gaan weer door. Zal ik jullie meteen maar een permanente ban geven? Of houden jullie het vanaf nu bij je eigen topic?

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort goed bezig, dit probleem is opgelost als je zelf een probleem ervaart begin dan een eigen topic en gebruik niet iets van een ander.

Reageer