beantwoord

korting niet verrekend

• 17 april 2014
  • 4 reacties
  • 480 keer bekeken

Beste Telforter,

Op mijn laatste factuur is de korting niet verrekend. Het gaat om factuur 154919600.

Kun je zien wat daar de oorzaak van is? Ik heb geprobeerd een melding te maken via de klantenservice, maar na het maken van de melding moet ik opnieuw inloggen, en die pagina ken mijn telefoonnummer/wachtwoord niet. (Ik heb het op verschillende dagen en met verschillende browsers geprobeerd)

Ik zou graag per email antwoord ontvangen: ik ben bang dat ik mijn vraag niet meer terugvind op het forum.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Laila 18 april 2014, 16:23

@wankel,

Welkom op het forum! Heb je recentelijk verlengd of opgezegd? De teveel vooruitbetaalde kosten worden op de volgende factuur in mindering gebracht.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Wankel en welkom op het forum.

Onder je topic heb je aanvullende opties.

Je kan je dan abonneren op het topic en dan ontvang je een bericht als er een reactie is geplaatst.

Ook kan je via je profiel wat je ziet rechts bovenaan als je op het overzichtpagina zit je berichten terug vinden:

Bedankt! Ik werd per mail op je opmerking gewezen, het moet lukken zo!
Badge
@wankel,

Welkom op het forum! Heb je recentelijk verlengd of opgezegd? De teveel vooruitbetaalde kosten worden op de volgende factuur in mindering gebracht.

Laïla
Laila, bedankt. Het laatste is inderdaad het geval: abonnement is aantal jaar verlopen, altijd doorgelopen met korting, nu opgezegd en op laatste factuur is de korting niet verrekend.

Raar dat in dit geval korting niet direct meegenomen wordt, het is toch geen korting over de aanstaande maand? Hoef ik me niet ongerust te maken?

Ik wacht nog een maandje af of er een verrekening plaatsvind.

Bedankt zover!

Reageer