beantwoord

Korting die werd beloofd zie ik niet (meer) terug op de factuur

• 16 januari 2017
  • 17 reacties
  • 312 keer bekeken

korting op internet zou lopen tot en met 31 december. tot oktober ging het nog goed, in die maand werd de korting nog (gedeeltelijk) toegepast. daarna (helemaal) niet meer.
icon

Beste antwoord door Stephen 27 januari 2017, 11:32

Beste lasorey, heb je factuurnummer 2007395485 gezien in Mijn Telfort? Je hebt de 14,71 euro van ons ontvangen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Bekijk reactie

17 reacties

wordt er nog gereageerd of is deze kant vh forum niet zo boeiend voor Telfort?
Reputatie 8
Badge +16
Heb je dan 3 maanden korting gehad in plaats van 6 maanden ofzo?
daar lijkt het wel op, maar het is niet precies 3 maanden. 3.75 maanden als ik het snel bereken. ik heb in elke geval november en december geen korting gehad, wat al zeker niet kan.
maar wat telfort nu precies gedaan heeft, kan alleen telfort zelf antwoord op geven.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo lasorey, graag ontvang ik je naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je uitzoeken hoe het zit met de korting.
Check je pm
???
Reputatie 8
Badge +17
???

Je priveberichten op het forum
Wat is daarmee jimny?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo lasorey, bedankt voor jouw gegevens! Ik heb je facturen bekeken en zie dat de beloofde korting voor november en december 2016 niet is verrekend. De korting voor oktober is wel volledig verrekend. Op de factuur van november staat er ten onrechte een verrekening van oktober weergegeven wat niet juist is en de indruk wekt dat er geen korting is toegekend in oktober. Ik heb zojuist een vergoeding aangemaakt voor de maanden november en december 2016. Deze worden met jouw volgende factuur verrekend. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Excuses voor het ervaren ongemak.
Maar waarom heb ik die 14.71 dan moeten betalen in november?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo lasorey, ook deze kosten worden met jouw volgende factuur verrekend.
Ik heb nu een factuur gekregen met -48 euro. Dus er volgt nog een factuur met -14,71 euro?
Ik heb nog altijd alleen nota ontvangen van -48 euro die ik dus terug krijg. Wanneer krijg ik dan die 14.71? Krijg ik daar ook een negatieve factuur voor of krijg ik die als korting op mijn volgende factuur?
Geen reactie meer, schandalig gewoon.
en nog steeds niks, onbeschoft
Ik ben echt reuze benieuwd wat de mogelijke smoes om niet te reageren nu zal zijn. Ik heb nu al heel vaak standaard excuses gekregen voor het gebrek aan klantvriendelijkheid op dit forum, maar hoe gaan jullie dit nu recht lullen?
Reputatie 8
Badge +16
Beste lasorey, heb je factuurnummer 2007395485 gezien in Mijn Telfort? Je hebt de 14,71 euro van ons ontvangen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Reageer