beantwoord

Korting Alles-in-1 onduidelijk na omzetting abonnement

• 7 januari 2018
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Hallo, ik heb een alles in 1 abonnement sinds oktober met een korting voor een half jaar van 29 euro per maand tot april 2018. Ook heb ik gebruik gemaakt van de 2 maanden gratis actie van het pluspakket. Dit heb ik na 2 maanden opgezegden ik denk dat hierbij iets fout is gegaan. Tot mijn verbazing zag ik dat er 42,50 euro van mijn rekening is gehaald, terwijl dit 29 euro moet zijn tot april. Alvast bedankt vvor de reactie. Mvg Martina

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 9 januari 2018, 13:10

Hoi Mjl, hier ben ik 🙂. Ik heb direct gekeken naar je factuur en zie dat je per 15 december over bent gezet naar een alles-in-1 pakket. De factuur die je hebt ontvangen betreft de periode van 1-12 t/m 15-12 en van 16-12 t/m 15-1. Het betreft een langere periode die in rekening is gebracht op de laatste factuur, vandaar dat het bedrag hoger is dan 29 euro. De korting wordt wel goed verrekend. In november heb je een 0 euro factuur van ons ontvangen, daar staan verrekeningen op. Schept dat duidelijkheid?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Als het goed is staan in je mijn telfort de kortingen precies aangegeven en naar ik aanneem heb je van je huidige nieuwe contract ook per mail een afschrift ontvangen.
Ik heb dus recht op een half jaar korting tot 10 april volgens mijn contract. Maar ineens krijg de korting niet meer.
Reputatie 8
Badge +18
Morgen is webcare Telfort weer aanwezig om dit uit te zoeken voor je
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Mjl, hier ben ik 🙂. Ik heb direct gekeken naar je factuur en zie dat je per 15 december over bent gezet naar een alles-in-1 pakket. De factuur die je hebt ontvangen betreft de periode van 1-12 t/m 15-12 en van 16-12 t/m 15-1. Het betreft een langere periode die in rekening is gebracht op de laatste factuur, vandaar dat het bedrag hoger is dan 29 euro. De korting wordt wel goed verrekend. In november heb je een 0 euro factuur van ons ontvangen, daar staan verrekeningen op. Schept dat duidelijkheid?
Hoi Cindy, bedankt dat je het nagekeken hebt en je uitleg is duidelijk. Alleen snap ik de berekeningen niet helemaal en dat de alles in 1 pas overgezet is in december. Maar inderdaad is de korting wel goed verrekend. Hartelijk dank nogmaals voor de snelle reactie!
Reputatie 6
Badge +12
Uiteraard graag gedaan 🙂. Ik snap de verwarring, want normaal zie je het duidelijker terug op de 1e 6 facturen. Waarom dat er nu iets anders uitziet, dat weet ik niet waar dat door komt.
Als er in de toekomst iets is; je weet ons te vinden. 🙂.

Reageer