korting abbonoment niet doorberekend.

• 8 mei 2012
  • 6 reacties
  • 2273 keer bekeken

Badge
6 mei is mijn contract verlopen nou is het volgende het probleem.
5 maart 2012 heb ik van jullie een brief ontvangen dat mijn sim only abbonoment zijn korting behoud zolang mijn contract doorloopt omdat ik al langere tijd bij jullie klant ben (sinds 2001).
dus ik dacht mooi ik hoef niets te doen aangezien verlengen even duur was en alleen maar administratieve onzin met zich meebrengt.
maar blijkbaar had ik dit beter toch wel even kunnen doen en jullie op kosten moeten jagen aangezien jullie het nu andersom doen en mij op kosten jagen.
ik krijg namelijk vandeweek een smsje dat mijn nieuwe rekening binnen is en binnekort word afgescheven zoals iedere maand maar tot mijn verbazing is de rekening 15,54 euro ipv 7.95 zoals de afgelopen 2 jaar!
dus ik een factuurklacht ingedient en na het weekend krijg ik het volgende antwoord:

Geachte heer ******,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Uit onze gegevens is niet gebleken dat de korting op uw abonnementskosten is verlengd.
Graag ontvangen wij van u een kopie van de ontvangen brief en een begeleidend schrijven hierover zodat wij dit kunnen onderzoeken voor u.
Dit mag worden opgestuurd naar onderstaande adres:
Klantenservice van Telfort
Postbus 5122400 AM Alphen a/d Rijn

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

allemaal heel leuk en aardug maar dit zou mij dus wederom geld kosten wat ik weiger zeker in dit digitale tijdperk.
dus vervolgens heb ik ze (licht geirriteerd) voorgesteld om een foto van de brief naar ze toe te sturen het is immers een simpele fout vanuit telfort maar hier wouden ze niets van weten.
wat mij vervolgens hier brengt in de hoop dat de webcare niet zo houterig is :)
bij veel bedrijven is de webcare beter dan de figuren die achter de helpdesk of mailbox zitten en hoop dat dat bij telfort ook het geval is.
ik heb hier een foto van de brief klaarliggen heb alleen maar een mail adres nodig om het heen te sturen.
het lijkt mij niet teveel gevraagt en dit is ook zeker niet ingewikkeld om op te lossen.
ik wacht jullie antwoord af.
dennis messemaker.

6 reacties

Ik heb precies het zelfde probleem brief ontvangen met mededeling alles gaat gewoon door zonder verlengen. Nu is het einde van de 2 jaar verhogen naar 100% en geen belminuten en sms meer meenemen die over zijn.Jammer van de energie die je er allemaal weer moet instoppen wij zijn er weer lekker mee.
Badge
zijn er nog telfort medewerkers aanwezig op dit forum of praten we hier de ruimte in?
op 8 mei geplaatst en op 13 mei nog geen reactie dat vind ik echt zwaar not done.
hoe zou het gevonden worden als het om jullie geld ging en niet om het mijne?
zou er dan wel meer haast bij zijn om de 'klant' te helpen of word er dan net zo traag gereageerd.
het is nou niet bepaald zo dat er iederee dag 100 berichten op dit forum geplaatst worden dus zo lastig kan et allemaal niet zijn.
Reputatie 8
Badge +16
@hutjeflut

Dit forum is een geen vervanging van de Telfort klantenservice/supportdesk maar een aanvulling op de reeds bestaande manieren om met een klant te communiceren. Je hebt dus niet de garantie dat je op dit forum binnen een bepaalde tijd op een goede manier wordt geholpen. Al doen de Webcare-medewerkers natuurlijk hun best.
Badge
tja maar aangezie de echt klantenservice zijn hooft in het zand steekt en voor geen meter wil meedenken en meewerken schiet ik er niks mee op.

ondertussen is het geld afgescheven en heb ik meer als een week laten nog geen oplossing.
toch jammer dat je hier in nederland geld uit moet geven om geld te besparen en je gelijk te bewijzen...
de kosten die ik moet maken om dit recht te zetten zijn zo goed als evenhoog als de kosten die iki probeer terug te krijgen !
Badge
@hutjeflut en Rienus,

Welkom op het forum! Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Graag kijk ik dit voor jullie na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Badge
immidels een bericht gehadper mail met de volgende text:

Geachte heer Messenmaker,

Dank u wel voor uw e-mail aan Telfort en uw bericht aan de Webcare team van Telfort.
U heeft aangegeven dat u u niet tevreden bent over onze dienstverlening, onze excuses hiervoor. Wij geven onze medewerkers een professionele training, zodat u op een goede en prettige manier wordt geholpen. We zullen er alles aan doen om dit soort vervelende situaties in de toekomst te voorkomen.
De korting die op uw factuur van mei niet in mindering is gebracht, wordt middels een correctie op uw volgende factuur in mindering gebracht. Wij hebben tevens 1 maand extra korting vergoed, voor het ondervonden ongemak.
Wij willen u wel aanraden om het openstaande bedrag € 15,54 incl. BTW te voldoen. Dit omdat op de correctie factuur ook abonnements-en gebruikskosten in rekening zullen worden gebracht. Het correctiebedrag wordt in mindering gebracht op het gefactureerde bedrag (abonnementskosten en eventuele gebruikerskosten). Indien er een tegoed ontstaat wordt dit met de openstaande facturen verrekend.

nou heb ik even met de bank contact gehad omdat de factuur pagina niet betaald aangeeft en die geven aan nooit een betaalopdracht voor de 15.54 euro ontvangen te hebben en ik kan er ook niets van terugvinden op de internetbankier pagina.
is de betaling vanuit telfort niet doorgeschoven of hoe zet het?
ik dacht dat de rekening al betaald was maar dit blijkt dus niet het geval te zijn omdat de opdracht nooit bij de bank is aangekomen.
er is dus meer fout gegaan dan alleen het vergeten van de brief/korting?
kan het zijn dat door deze wijzigingen enzo het simpelweg niet is doorberekend or niet is doorgestuurd naar de bank of de betaalopdracht op stop gezet is door aflopen contract?
ik betaal altijd per auto incasso dus geen idee wat er mis gegaan is.
mijn laatste betaling aan telfort volgens de bank is van 11-4-2012.

dit verhaal word met de dag interesanter.

Reageer