beantwoord

Klantenservice luistert niet naar klant

• 2 december 2016
  • 2 reacties
  • 561 keer bekeken

Badge
Zojuist contact met helpdesk gehad.

Helaas trof ik (wederom) een medewerker die onvakkundig met haar werk bezig was en niet in staat was te luisteren naar wat de klant zegt aan de telefoon.

Wat was er aan de hand?

Eerder deze week kwam ik op de "landingspagina" omdat er nog openstaande posten waren, uiteraard was dit geheel terecht.
Uiteraard problemen met de landingspagina en na contact met helpdesk bleek er niks aan te doen te zijn dat we geen internet hadden, terwijl de landingspagina NIET de afsluitingspagina was en ook in het systeem GEEN blokkade stond.
Spontaan loste het probleem zich twee uur later op en was er weer internet.

Volgende dag via iDeal alles betaald.

Via mijn Telfort was dit 10 minuten later te zien, is al traag, maar ja..........
Alles stond dus netjes betaald, niks aan de hand dus.

Vanmorgen WEER de landingspagina, geklikt op "bevestig" en zowaar het wonder geschied, de pagina verdwijnt en er is weer internet.
(Eerste keer dat de pagina goed werkt!)

Net gebeld met helpdesk waarom vanmorgen weer de pagina, duidelijk verteld dat er inmiddels wel weer internet was.

Medewerkster bevestigd dat alles is betaald en dat er GEEN blokkade is.
Op mijn vraag waarom dat de landingspagina kwam er maar één antwoord

Heldesk "Moet u het modem helemaal resetten, daarna hebt u weer internet!"
IK "Mevrouw, internet doet het na het wegklikken van de landingspagina, ik wil graag weten WAAROM de landingspagina"
Helpdesk"Ons systeem kon de betalingen nog niet zien, duurt 24 uur" (LET OP, hier zegt ze 24 uur!)
Ik "Beetje vreemd, Mijn Telfort gaf het na 10 minuten al aan dat alles betaald was, twee dagen terug"
Helpdesk "Moet u het modem helemaal resetten, daarna hebt u weer internet!"
Ik "Mevrouw, nogmaals ik heb internet en resetten heeft er niks mee te maken, door gebruik van de zeer slechte Experiabox is dagelijks al een volledige reset nodig!"
Helpdesk "Meneer, als nu weer internet wilt dat moet u toch het modem resetten, ons systeem doet er 48 tot 72 uur over om uw betaling te zien" (VREEMD, net was het nog 24 uur, ze bedacht zich kennelijk dat we 48 uur verder waren!)
Ik "Nogmaals ik heb internet, maar hoe kan het dat Mijn Telfort de betalingen goed ziet en u nu zegt 72 uur nodig te hebben, volgens mij luistert u niet goed naar mijn vraag"
Helpdesk "Meneer, ik luister heel goed, maar als nu weer internet wilt dat moet u toch het modem resetten, nogmaals ons systeem doet er 48 tot 72 uur over om uw betaling te zien"

Toen heb ik het gesprek maar gestopt, opvallend was dat ik het Klanttevredenheids onderzoek ook niet te horen kreeg.

Kortom, een totaal zinloos gesprek met de helpdesk omdat "mevrouw" kennelijk geen zin in had om daadwerkelijk te luisteren naar de klant.dat ik op dit moment gewoon internet heb, ik moest en zou het modem moeten resetten om internet te krijgen.

Dan de verbazing dat "Mijn Telfort" er al lang over doet (ten opzichte van bijv. Mijn KPN) om een iDeal betaling te verwerken, maar dat de verdere systemen daar dagen voor nodig heeft.

Tot slot de ellende dat Telfort nog steeds een zo verouderd en beperkt modem als de experiabox blijft gebruiken waardoor er (volgens deze mevrouw) de problemen rond de landingspagina blijven bestaan.
Sowieso, waarom werkt de landingspagina 999 van de 1000 keer niet of zeer slecht met allerlei vreemde en onwezenlijke smoezen van de (technische) heldesk.

Ok, te laat betalen is lastig, maar in service is Telfort hard aan het achteruit gaan, ook is er geen ontwikkeling te merken voor klanten.
Dit is erg jammer daar ze wel ongeveer de enige provider zijn die meer snelheid leveren dat ze toezeggen of bij andere providers mogelijk is.

Voor de duidelijkheid, ik beheer voor meerdere mensen al jaren de internet aansluitingen bij verschillende providers, vandaar uitgebreide kennis hoe de verschillende providers werken.
En NEE, inmiddels raad ik Telfort niet meer aan bij mensen, dan werkt moedertje KPN beter.........
icon

Beste antwoord door Leon 15 december 2016, 10:21

Verder in: https://forum.telfort.nl/over-forum-250/geen-reactie-63299
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge
Het feit dat Telfort op dit bericht dus NIET reageert bevestigd dus het verhaal.
Net als de ZEER ONPROFESSIONELE Helpdesk kan Telfort dit forum ook wel sluiten.

Zeer teleurstellend, zitten sterk te overwegen verdere stappen te nemen om voor deze instelling van een "moderne" provider meer publiekelijk aan te kaarten zodat potentiële klanten worden gewaarschuwd VOORDAT ze in de val van Telfort stappen.
Badge +1
Verder in: https://forum.telfort.nl/over-forum-250/geen-reactie-63299