Klantenservice factuur betalen

  • 7 februari 2017
  • 1 reactie
  • 361 keer bekeken

Beste dames, heren,

Namens mijn ouders voer ik het contact vanaf nu.

Jullie sturen wel e-mails, maar deze kunnen niet beantwoord worden. Niet handig! Dus even zo na vele telefoontjes: de laatste factuur waar jullie naar verwijzen is al betaald, alleen van een andere rekening. Waar en hoe kan dit nou eens geregeld worden? Kunnen die oude mensen ten minste weer bellen.

Bij voorbaat vriendelijk dank!

Met vriendelijke groet,

namens Fam. Kettenis
Den Haag
E: kettenis40@gmail.com

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Fam. Kettenis,

Welkom op het forum van Telfort!

Fijn dat je aangeeft dat de factuur inmiddels betaald is. Ik kan me indenken dat je snel een deblokkering wenst. Kun je in een privébericht aangeven vanaf welke IBAN de factuur voldaan is? Ook wil ik graag weten of je het betalingskenmerk hebt benoemd bij de betaling. Het is voor ons onoverzichtelijk als dit niet het geval is, namelijk.

Hoor graag van je.

Reageer