beantwoord

klantenservice 2 keer gebeld, graag verekening kosten

Reputatie 8
Badge +17
  • Forumlegende
  • 13546 reacties
@telfort moderator,
Op 8 oktober en 11 oktober heb ik 2 keer mobiel moeten bellen met het 0900 nummer van uw klantenservice, om redenen dat ik geen internet en derhalve geen vast bellen kon gebruiken. 
De totale kosten voor het bellen bedragen totaal 23 euro inclusief btw, voor het 1e gesprek op 8 oktober ben ik met 5 euro gecompenseerd, rest dus m.i. nog een bedrag van 18 euro waarvoor ik graag gecompenseerd wil worden.
De storing lag geheel buiten mijn schuld omdat er namelijk iets verkeerd stond in de wijkcentrale.
Ongeveer 14 dagen geleden heb ik reeds een verzoek via de mail naar telfort verzonden en U raad het al nooit meer iets van gehoord.
met vr gr 
icon

Beste antwoord door Jelmer - Telfort 15 november 2012, 16:58

@jimy

Jammer om te lezen dat er nog geen reactie op je email is gekomen. Wel lees ik terug in de notitie van een collega dat je recht hebt op een vergoeding voor de belkosten. de vergoeding zal worden verrekend op de factuur van 28 december.

Jelmer
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge
@jimy

Jammer om te lezen dat er nog geen reactie op je email is gekomen. Wel lees ik terug in de notitie van een collega dat je recht hebt op een vergoeding voor de belkosten. de vergoeding zal worden verrekend op de factuur van 28 december.

Jelmer
Reputatie 8
Badge +17
@jelmer bedankt voor de snelle reactie en je toezegging
vr gr jimny
Badge +1
@jimy

Jelmer

heb zelf ook a  een euro of 5 verbeld ma helaas  pfffffff zonde vd centennn
Ik heb een abbonement op telfort genomen nu Ben ik al vanaf 6 november aan het bellen om alles werkende te krijgen nu werkt her nog niet maar heb ik inmiddels een hoge telefoonrekening geen TV maar wel een abbonement waar ik al vanaf 6 nov voor betaal krijg ik dit ook vergoed
Reputatie 8
Badge +17
@joshua @hittie het beste is om een nieuw topic op te starten want niet ieder probleempje of vraag is gelijk en dat houd het forum overzichtelijk
Reputatie 2
Badge
@joshua, @hittie

Zoals jimny al schrijft is het het beste om voor individuele problemen een eigen topic te openen. Ik help jullie dan graag verder.

Jelmer
Nou heb ik gedaan maar geen reactie
Reputatie 8
Badge +16
Nou heb ik gedaan maar geen reactie

Het is weekend dus ook Webcare heeft weekend, ze zullen Maandag echt je klacht wel oppakken

Reageer