Klachten over een factuur die door Telfort niet worden beantwoord

• 15 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 660 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Wie kan mij helpen?

Mijn mobiele abonnement bestaat per maand uit 150 belminuten, 100 sms en 500 mb en dat alles voor € 13,= INCLUSIEF BTW.
De laatste factuur, waarbij gebruik binnen de bundel is gebleven, is thans hoger dan de overeenkomst van € 13,= per maand incl BTW als gevolg van afronding BTW.
Dit is mijns inziens niet correct!
Tot 2 x toe een klacht hierover ingediend, die door Telfort helaas niet wordt beantwoord.
Thans staat er een vermelding in 'Mijn Telfort' dat er nu een betalingsachterstand is. Ook dat onjuist.
Hoe dit nu op te lossen.

Bij voorbaat dank.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge +2
Eerste punt van aandacht is het overmaken van het achterstallige bedrag. Het is je recht een rekening in twijfel te trekken, echter totdat de onduidelijkheid over de rekening opgehelderd is, ben je alsnog betalingsplichtig. De snelste wijze van contact is gewoon even de klantenservice bellen. Het tarief is €0,50 per gesprek. Het nummer is 0900-9596.

Indien het de eerste factuur betreft; deze is vaak voor een periode groter dan een maand, en daardoor dus vaak hoger.
Dank Matthijs 1986 voor je snelle antwoord.

Ik ben al langer bij Telfort klant en dit is zeker niet de eerste factuur. Wel de eerste 'foute' factuur en betreft geen grotere periode dan een maand.
Ook worden de facturen normaal gesproken automatisch geïncasseerd. En niet 'kunnen' incasseren is niet aan de orde.

Ik vind het onbegrijpelijk dat Telfort niet reageert op klachten, maar krijg wel referentienummers.
Klantenservice bellen is gezien het tarief dat zij hanteren nou niet bepaald klantvriendelijk.
Badge +2
Over de eerste zaken dient Telfort je een reactie te geven. Over dat laatste kan ik alleen maar aangeven het wel mee te vinden vallen; tot 1 juni was het €0,10 per minuut, dus €0,50 per gesprek vindt ik persoonlijk daarom best mee vallen.
Badge
@CMM,

Wil je mij jouw NAW-gegevens, 06-nummer en e-mailadres in een privébericht toesturen? Dan kan ik gelijk een aantal dingen voor je uitzoeken.

Kim
Reputatie 3
@CMM,

ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice en dat je de kosten vergoed hebt gekregen.

Ingrid