klachten bereikbaarheid voor info over rekening en onterechte kosten ?

  • 27 februari 2017
  • 2 reacties
  • 418 keer bekeken

op rekenining een buitenlands nummer berekend terwijl bellen naar buiteland uit staat probeer met klanten service hier over te communiceren blijkbaar moet dat geld kosten om een antwoord op te krijgen hoe arrogant kan je zijn als provider.
hoe kan je met service in contact komen heb geen twitter of facebook en ben niet van plan dat te activeren

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi sailor,

Spijtig dat je niet meer reageert. Ik had je graag een handje verder geholpen.
Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Deze gaat op slot.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi sailor,

Welkom op het forum van Telfort!

Ik snap dat je dit graag verklaard ziet. Via het forum kan dit prima afgehandeld worden hoor! Stuur je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht? Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug.

Dank, en, excuses voor het ongemak.

Reageer