Klacht mobiel internet kosten

  • 28 maart 2012
  • 5 reacties
  • 1930 keer bekeken

oke daar gaan we dan ik zat bij telfort en op 27 maart loop mijn abonement af een paar weken geleden ben ik gaan zoeken naar een ander provider want ik was niet tevreden over telfort slechte service maar goed op dinsdag avond om 5 over 6 kwam iemand van t mobil een nieuw abonement geven aan mij en ging om half zeven weer weg ik had geen internet op mijn mobil en kon ook niet op internet want ik had hem uit gezet in mijn mobil maar goed een paar dagen later ga ik ff kijken hoeveel bel minuten ik nog had van telfort zie ik gelijk van 260 euro onternet verbruikt met mijn mobil dus toen was ik wel ff goed boos ik bellen en mail sturen naar telfort ja we kennen zien dat u met u simkaart heeft ge internet heb ik zeg van gvd ik heb geen internet ne op mijn telefoon staat hij uit ik heb nu al zeker 14 mail gestuurd naar hun en gebeld nou je wil niet weten hoe ik ben behandeld als een stuk vuil zo gga je niet met klanten om vindt ja we hebben u gebeld ik zeg dat ken niet want mijn mobil staat 24 uur aan nou ik weer een mail sturen ik wil de chef spreken wordt je weer af gedaan maar goed om het verhaal kort temaken ik ga vandaag ff op de site van telfort ken ik er gvd niet meer op om dat ik nu ergens anders zit met mijn mobil ik ga grote stappen onder nemen nu ben het spuig zat van telfort nogmaals zo ga je niet met klanten maar je moet gvd wel betalen wat je niet gebruikt heb

maar toen hun zeiden je heb gebruikt zeg ik dat ken niet want ik had iemand van een ander provider bij mijn thuis en hun zijden van 18.14 tijd ben ik er op gegaan nou echt niet toen was de man hier bij mij thuis met zijn laptop ik zou hier toch wel bericht over horen van iemand hoe ik een stap ken zetten al vast bedankt :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

5 reacties

goededag ff nog een vraag nu kreeg ik van jullie sms van u ken u laaste factuur zien op telfort maar daar ken ik niet meer op gaat over een bedrag van€ 36 .14 ik zou graag de factuur weer willlen hebben van telfort gratis mijn abonemet is al lang afgelopen bij jullie dus ik wou deze factuur ook willen hebben gaat 28 april van mijn rekenig aF
Badge
Mijn excuses voor de late reactie. Ik begijp dat het een vervelende situatie is. Graag laat ik voor uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan mij kenbaar maken.

Laïla
Mijn excuses voor de late reactie. Ik begijp dat het een vervelende situatie is. Graag laat ik voor uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan mij kenbaar maken.

Laïla


Edit: privégegevens verwijderd, nooit kenbaar maken op een openbaar forum!
Badge
@sigurd,

Uw klacht staat uit bij de betreffende afdeling. Er wordt binnen 2 werkdagen contact met u opgenomen.

Laïla

Reageer