Klacht klantenservice

• 10 november 2012
  • 3 reacties
  • 2323 keer bekeken

Badge
Kan iemand mij met het volgende helpen:
ik heb de klantenservice gebeld voor een korte vraag. Ik belde 9.15, en was 6 minuten (!) aan de lijn gehouden. Ik stelde mij vraag die ongeveer 1,5 minuut duurde, en ik heb toen opgehangen. Er zijn 8 minuten verstreken. Volgens de website, en aan het begin van het telfoontje hoorde ik dat het per minuut 10 cent zou kosten. Ik heb net een nieuwe sim only gevraagd bij telfort, en ik moet nu geen 16 euro betalen, maar 18,89 (of iets dergelijks).. Extra kosten van dus 2,89 (!). Die 2,89 zijn er echt pas bij gekomen toen ik 1 uur na het telefoontje weer keek. 

Ik kan hier echt slecht tegen en ik wil dat dit opgelost wordt. Ik kan alleen niet naar de klantenservice bellen omdat ik dan weer hoogstwaarschijnlijk 6 minuten in wacht sta, en dan weer daarvoor moet betalen. Dit is echt dikke onzin. Telfort heeft bijna altijd al slechte klantenservice, maar 2,89 voor 70 seconden ''service'' gaat mij toch echt te ver.. Zou een medewerker mij zo spoedig mogelijk te woord kunnen staan, en het liefst mij bellen op mijn nieuwe sim only abbonement. Ik zou mijn nummer kunnen sturen in een prive bericht, maar dan heb ik een een prive bericht van een medewerker nodig. Dit is gewoon oplichting en afzetterij.

3 reacties

Badge
Beste Forumbezoeker,

Dit is heel normaal Aangezien je met een mobiele telefoon hebt gebeld.
Met een mobiele telefoon heb je ook altijd lokale gesprekskosten,

Dus daarom valt de rekening altijd iets hoger uit dan je zelf verwacht
ik hoop hier mee je probleem te hebben beantwoord!

Met vriendelijke groet,
Jordy
Reputatie 8
Badge +15
@Forumbezoeker
Dit vind ik terug op de website bij tarieven:
Bellen naar 090x-nummers kost € 0,21 *
* Plus de kosten voor het gebruik van het servicenummer, welke bepaald worden door de aanbieder van het nummer. Voor 0900-nummers met een minuutprijs hoger dan € 0,15 geldt een maximumtarief per gesprek.
  • Kosten voor bellen naar servicenummers worden niet verrekend binnen uw bundel.
  • U betaalt per seconde.
  • Het starttarief is € 0,06.
  • Het tarief voor bellen buiten de bundel loopt door als u wordt doorverbonden door een nummerinformatiedienst.
  • Het tarief en het eventuele maximumtarief worden voorafgaand aan het gesprek gemeld.
Badge
Bedankt allen!
Ik vind het een beetje onzin dat ze het dan niet er bij vermelden.En ook onzin dat om 9 uur sochtends als de lijnen net open gaan, je 6 minuten aan de wacht gehouden wordt en er niet verteld wordt hoeveel wachtenden er voor je staat. Gewoon oplichterij dit.
Telfort is altijd wel zo lax en luguber geweest. Gelukkig hoef ik nog maar een paar maandjes voor de ene sim only en nog 10 maanden voor de andere, dan maar 5 euro per maand meer betalen bij T-mobile maar dan toch niet opgelicht worden.
Jullie in ieder geval nogmaals bedank!

Reageer