Kan iemand mij met het volgende helpen:
ik heb de klantenservice gebeld voor een korte vraag. Ik belde 9.15, en was 6 minuten (!) aan de lijn gehouden. Ik stelde mij vraag die ongeveer 1,5 minuut duurde, en ik heb toen opgehangen. Er zijn 8 minuten verstreken. Volgens de website, en aan het begin van het telfoontje hoorde ik dat het per minuut 10 cent zou kosten. Ik heb net een nieuwe sim only gevraagd bij telfort, en ik moet nu geen 16 euro betalen, maar 18,89 (of iets dergelijks).. Extra kosten van dus 2,89 (!). Die 2,89 zijn er echt pas bij gekomen toen ik 1 uur na het telefoontje weer keek.
Ik kan hier echt slecht tegen en ik wil dat dit opgelost wordt. Ik kan alleen niet naar de klantenservice bellen omdat ik dan weer hoogstwaarschijnlijk 6 minuten in wacht sta, en dan weer daarvoor moet betalen. Dit is echt dikke onzin. Telfort heeft bijna altijd al slechte klantenservice, maar 2,89 voor 70 seconden ''service'' gaat mij toch echt te ver.. Zou een medewerker mij zo spoedig mogelijk te woord kunnen staan, en het liefst mij bellen op mijn nieuwe sim only abbonement. Ik zou mijn nummer kunnen sturen in een prive bericht, maar dan heb ik een een prive bericht van een medewerker nodig. Dit is gewoon oplichting en afzetterij.