beantwoord

Klacht klacht klacht

• 18 december 2012
  • 12 reacties
  • 4141 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer de hele dag een klacht te mailen, en dit lukt dus niet.
Technische storing, er zal weer een niet wat zijn.!!!

Ik heb al een klacht en als ik deze niet kwijt kan heb ik dus nog een klacht.
Zorg gewoon dat jullie de zaken op orde hebben.

Word hier zooo moe van. 

Ik ben nu al 3 dagen bezig op dingen op te lossen, dit is gewoon waanzin.

Wat een service.... NIET DUS.
icon

Beste antwoord door Franzki 18 december 2012, 20:27

En wat is de klacht?
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +16
En wat is de klacht?
Ref nr: CMxxxx
Mijn : 06xxxxxx

Dit is mijn 2de mail, vandaag schriftelijk een bevestiging gekregen dat er 120 aan coulance word uitgekeerd.

Nogmaals ik ga hier niet mee akkoord.
Ten 1ste ben ik foutief geinformeerd door 1 van jullie medewerkers. Hierdoor is een toren hoge rekening ontstaan.  ( 189,- euro wel te verstaan) en nu zou ik een coulance krijgen van 120.
Sorry maar hier ga ik niet mee akkoord, mij is toegezegd door: mw/dhr Rxxxx(1) Sxxx (2) Nxxxx (3) Dat ik mij totaal geen zorgen moest maken en dat alle gemaakte kosten ( deze die niet mijn schuld zijn gecrediteerd zouden worden. Ik heb ma. Direct telefonisch contact gehad en wederom werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Jullie medewerkers schuiven de schuld gewoon voor zich uit of naar andere medewerkers.

Tevens zou ik omdat ik een verlenging had gedaan 2 mnd gratis abonnement krijgen ( dit is dus ook niet nagekomen) voor zover ik dit nu kan checken.  Dit is dus 2 x 25 euro ( dat zijn de kosten van mijn nieuwe abonnement.

Ook hebben de bovenstaande mensen mij beloofd om de kosten die ik heb gemaakt (belkosten..) te vergoeden. Dit geen is dus ook niet het geval.

En ik denk dat jullie zijn vergeten dat er een btw bedrag boven op het bedrag komt. Ik ga natuurlijk niet de btw betalen over een bedrag wat in eerste instantie al niet mijn fout was!!

Kortom hier klopt werkelijk helemaal niks van, ik heb dan ook nu al spijt dat ik de verlenging ben aangegaan. En zal dan ook via rechts wegen gaan handelen als jullie dit niet naar behoren oplossen!

Ik zal ( mocht dit niet opgelost worden) dan ook verdere acties gaan ondernemen. Onrechtvaardigheid kan ik niet tolereren. Het spijt mij.

De totale rekening is gekomen tot 189. waarvan de kosten die ik gemaakt heb (daadwerkelijk niet hoger zijn dan 8 smsjes buiten mijn bundel en hooguit 8 euro aan telefoongesprekken buiten mijn bundel.
Dit bedrag mogen jullie uiteraard verrekenen met het openstaande bedrag. 
En wat is de klacht?
Ref nr: CM1xxxxx
Mijn : 06xxxx

Dit is mijn 2de mail, vandaag schriftelijk een bevestiging gekregen dat er 120 aan coulance word uitgekeerd.

Nogmaals ik ga hier niet mee akkoord.
Ten 1ste ben ik foutief geinformeerd door 1 van jullie medewerkers. Hierdoor is een toren hoge rekening ontstaan.  ( 189,- euro wel te verstaan) en nu zou ik een coulance krijgen van 120.
Sorry maar hier ga ik niet mee akkoord, mij is toegezegd door: mw/dhr Rxxx (1) Sxxx (2) Nxxxxxx 3) Dat ik mij totaal geen zorgen moest maken en dat alle gemaakte kosten ( deze die niet mijn schuld zijn gecrediteerd zouden worden. Ik heb ma. Direct telefonisch contact gehad en wederom werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Jullie medewerkers schuiven de schuld gewoon voor zich uit of naar andere medewerkers.

Tevens zou ik omdat ik een verlenging had gedaan 2 mnd gratis abonnement krijgen ( dit is dus ook niet nagekomen) voor zover ik dit nu kan checken.  Dit is dus 2 x 25 euro ( dat zijn de kosten van mijn nieuwe abonnement.

Ook hebben de bovenstaande mensen mij beloofd om de kosten die ik heb gemaakt (belkosten..) te vergoeden. Dit geen is dus ook niet het geval.

En ik denk dat jullie zijn vergeten dat er een btw bedrag boven op het bedrag komt. Ik ga natuurlijk niet de btw betalen over een bedrag wat in eerste instantie al niet mijn fout was!!

Kortom hier klopt werkelijk helemaal niks van, ik heb dan ook nu al spijt dat ik de verlenging ben aangegaan. En zal dan ook via rechts wegen gaan handelen als jullie dit niet naar behoren oplossen!

Ik zal ( mocht dit niet opgelost worden) dan ook verdere acties gaan ondernemen. Onrechtvaardigheid kan ik niet tolereren. Het spijt mij.

De totale rekening is gekomen tot 189. waarvan de kosten die ik gemaakt heb (daadwerkelijk niet hoger zijn dan 8 smsjes buiten mijn bundel en hooguit 8 euro aan telefoongesprekken buiten mijn bundel.
Dit bedrag mogen jullie uiteraard verrekenen met het openstaande bedrag. 
Reputatie 8
Badge +16
Het noemen van namen van Telfort medewerkers op een forum is niet gewenst. Vriendelijk verzoek om deze te verwijderen.
Het is ook niet gewenst om geld afhandig te maken (van mij in dit geval),  Nogmaals graag een oplossing. 

Dit alles heeft mij al veel te veel tijd en energie gekost, ik meen dat ik duidelijk ben geweest.

U mag komen met een oplossing want ik ben het nu meer dan zat!

Daarna zal ik de namen verwijderen. Tevens deze mensen benadeel ik niet deze mensen hebben mij te woord gestaan en mij zover geholpen. 

Alleen degene die de coulance heeft opgemaakt die heeft zich niet gehouden aan de afspraken die gemaakt zijn! Dit geen is niet correct.

Nogmaals,  ik ga niet akkoord met dit alles.  Dus de reactie die ik nu krijg daar heb ik helemaal niks aan dit is dus nog steeds geen oplossing. 

Als jullie (telfort) het in eerste instantie goed had aangepakt dan had ik deze mail niet hoeven te sturen. 

Voor zover ben ik even klaar met telfort, ik verwacht een oplossing punt!!

Zodra ik een bevredigend antwoord ontvang, zal ik het gehele mail verkeer verwijderen.

Ik weet wat mijn rechten zijn, vergeet dit niet.
Reputatie 8
Badge +16
U mag komen met een oplossing want ik ben het nu meer dan zat!
[..]
Ik weet wat mijn rechten zijn, vergeet dit niet.

Ik ben niet van Telfort en ik kan je dus geen oplossing bieden...

Daarnaast is het vermoedelijk tegen de forumregels en in elk geval tegen de netiquette om ongevraagd namen te posten.
Gelieve niet te reageren op iets wat je niet aan gaat dan, tenzij je een oplossing kan bieden. Ik begreep dat jij iemand was van Telfort.

Aangezien dit niet het geval is, verzoek ik je niet met mijn probleem bezig te houden.
Dank hiervoor.

Zoals je kunt lezen is mijn geduld op.

Ik heb wel wat beters te doen dat over "namen" met je te converseren. 

Doe mij een lol en val een ander lastig. 
Reputatie 8
Badge +16
Aangezien het een openbaar forum is mag en kan iedereen reageren. Franzki is net als ik een gebruiker en geen medewerker van telfort.
Vaak kunnen wij als gebruikers technische vragen of vragen over abbo's benatwoorden doordat wij hier veel ervaring mee hebben.

Voordeel voor de gebruiker is dat je sneller antwoord hebt dan van de medewerkers van telfort.
Ben je het niet eens met ons ongevraagd advies, dan heb je helaas pech, het is en blijft een openbaar forum waar iedereen vrij is zijn of haar mening of advies te geven. Wel hanteren we een aantal "regels". we maken elkaar niet uit voor rotte vis en namen van medewerkers of personen worden niet op prijs gesteld.

Even kijkend naar jouw verhaal ga ik ervan uit dat op de eerst volgende factuur alles netjes wordt aangepast.
Facturen van Telfort worden rond de 14e van de maand al voorbereid en afspraken met de klantenservice na deze datum worden pas meegenomen op de factuur van de volgende maand
Aangezien het een openbaar forum is mag en kan iedereen reageren. Franzki is net als ik een gebruiker en geen medewerker van telfort.
Vaak kunnen wij als gebruikers technische vragen of vragen over abbo's benatwoorden doordat wij hier veel ervaring mee hebben.

Voordeel voor de gebruiker is dat je sneller antwoord hebt dan van de medewerkers van telfort.
Ben je het niet eens met ons ongevraagd advies, dan heb je helaas pech, het is en blijft een openbaar forum waar iedereen vrij is zijn of haar mening of advies te geven. Wel hanteren we een aantal "regels". we maken elkaar niet uit voor rotte vis en namen van medewerkers of personen worden niet op prijs gesteld.

Even kijkend naar jouw verhaal ga ik ervan uit dat op de eerst volgende factuur alles netjes wordt aangepast.
Facturen van Telfort worden rond de 14e van de maand al voorbereid en afspraken met de klantenservice na deze datum worden pas meegenomen op de factuur van de volgende maand

Hallo tuut tuut,

Dat begrijp ik, ik ben misschien iets te fel geweest. Ik ben ook echt heel heel boos. Misschien kun jij mij dan uitleggen hoe ik de namen van deze personen verwijder want het lukt mij niet.

En het laatste wat je zegt Ik heb zoals je kunt lezen een brief ontvangen, met daarop de coulance, die dus niet correct is. En ik heb al 10 keer gebeld. En word toch echt van het kastje naar de muur gestuurd. 
Misschien kun begrijpen dat mijn geduld nu toch echt op is.

En ik maar niemand uit voor rotte vis, ik heb mij gewoon niet gerealliseerd dat de namen er in zetten misschien niet zo handig is. Maar ook zijn dit mensen die mij wel te woord hebben gestaan maar uit eindelijk brengt het mij zeer weinig.

Ik vind dat als er een belofte word gedaan, daar ook aan gehouden moet worden. Dat is mijn mening. 

En toen ik een bericht kreeg met daarin het verzoek om de namen te verwijderen, en ik in de veronderstellng was dit iemand was van Telfort werd ik alleen maar nog grrrrrrrrr.....

Omdat ik gewoon iemand wil spreken die dit op gaat lossen. 

Ik snap dat iedereen zijn reactie en mening mag geven, prima 

Maar ik wil een oplossing daar gaat het mij om.

Tevens ik kan nog steeds geen klacht versturen via mail!! 

Nog steeds niet, dus het schiet ook voor geen meter op.

Hier raak je echt lichtelijk gefrustreerd van geloof mij....
Badge +2
@0634796336,

Allereerst, ik begrijp dat je ontzettend kwaad bent en wilt dat alles zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Toch verzoek ik jou vriendelijk respectvol om te gaan met Franzki en Tuut-Tuut. Zoals zij ook aangeven, dit is een openbaar forum waar wij samen met onze community actief zijn. Op het moment dat jij ervoor kiest om jouw ongenoegen online kenbaar te maken dan zit de kans erin dat je ook reacties ontvangt van niet Telfort medewerkers.

Met betrekking tot jouw gebruikersnaam, als dat een actief 06-nummer is raad ik je aan deze te wijzigen.

Jouw reactie wordt doorgezet naar de betreffende afdeling. Je wordt zo spoedig mogelijk opnieuw bericht.

Daphne
Reputatie 8
Badge +16
Ik ben ook niet boos, maar probeer altijd constructief mee te denken om problemen op te lossen. Ik begrijp je frustratie dan ook heel goed.
Nadeel bij grote bedrijven zoals Telfort is dat er soms meer achter die namen gebeurd dan je als consument denkt en verwacht.
Dat communicatie, zowel per telefoon, per mail, of op dit forum niet altijd vlekkeloos gaat, is voor een consument onbegrijpelijk en super frustrerend, geloof me, dit is bijna normaal bij grotere bedrijven, ik ken het van 2 kanten (zowel als klant en als medewerker van een groot bedrijf).

Zoals je hierboven inmiddels kan lezen wordt je klacht opgepakt en ik hoop voor jouw naar teveredenheid opgelost.
Geduld is een schone zaak zeggen ze.Eerst dan maar die 120 incasseren en dan proberen de rest van je geld terug te krijgen.Ik moet nog beginnen aan het hele proces.Nou ja heb het kastje en de muur al gezien en ben nu op zoek naar nieuwe wegen om mijn probleem op te lossen en misschien gaat dit via dit forum lukken. Sterkte en succes!

Reageer