Klacht communicatie Telfort

• 18 december 2012
  • 0 reacties
  • 1661 keer bekeken

Beste medewerker van Telfort,

Graag zou ik wensen dat er zo spoedig mogelijk tcontact met mij wordt opgenomen. Er zijn een aantal zaken grondig fout gegaan. De aanmelding en levering van modem gingen perfect, ook het volgen van de status werkte naar behoren. Echter de leveringsdatum was 6 december 2012 en enkele dagen voor de levering zou ik de wachtwoorden per post ontvangen en een monteur zou telefonisch contact opnemen. Beide is niet gebeurd. Ik heb zelf tweemaal gebeld (2x 25 minuten!!!) en ik heb zelf contact opgenomen met de monteur van Guidion, jullie servicepartner. Inmiddels was het 12 december dat de monteur zou langs komen en nog steeds geen signaal. Nogmaals telefonisch contact opgenomen en de medewerkster beloofde mij dat de monteur de installatie zou kunnen voltooien, Echter toen de monteur bij mij langs kwam bleek er geen signaal te zijn en de meneer kon dus geen internet en televisie installeren. De monteur heeft zelf contact opgenomen met telfort. Een dag later ben ik gebeld door KPN dat er een monteur zou langs komen op 13 december. Voor de zekerheid Telfort gebeld of de afspraak goed genoteerd stond,  bij de klantenservice (wederom 25 minuten wachttijd) zeiden ze dat er helemaal geen afspraak met een KPN monteur stond. Een medewerker van Telfort kon mij wel een gratis nummer van KPN melden waar ik de afspraak kon verifiëren. De dame van KPN vertelde mij dat als ik geen klant van KPN was zij mij niet verder kon helpen. Hoezo kastje naar de muur sturen? Hoe kan het zijn dat ik niemand kan spreken om een afspraak te bevestigen? Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan om eventueel de monteur te ontvangen, zij was gelukkig wel de afspraak nagekomen en er signaal op gezet. Wij hebben uiteindelijk zelf alles geïnstalleerd, omdat de monteur pas in januari kon komen!! Hierna nogmaals met Telfort gebeld (wachttijd 30 minuten) met de afdeling administratie voor een onkostenvegoeding van de lange wachttijden en de anderhalve week dat ik geen internet en televisie heb gehad. Wederom geen reactie gehad, maar ik zie wel dat de volledige factuur klaar staat om 28-12 afgeschreven te worden. Kortom Telfort, fouten maken is menselijk maar het lijkt me wel dat bovenstaande klacht eerst wordt opgelost voordat klakkeloos een facuur wordt verstuurd, Graag een zo spoedig mogelijke reactie. Met hartelijke groet, Roxanne Gaasbeek

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer