beantwoord

klacht brief / bezwaar schrift over hoge factuur

• 30 augustus 2013
  • 6 reacties
  • 2684 keer bekeken

Vandaag is het de 3de keer dat ik een online bezwaarschrift indien bij Telfort over een hoge factuur, maar ik krijg steeds als referentie nummer telfort parameter input error. Wat moet ik hiermee?? Is er geen emailadres waar ik rechtstreeks mijn bezwaar mail naar toe kan sturen?
icon

Beste antwoord door Denise 3 september 2013, 12:10

Welkom op het forum sunshine35!

Mijn excuses dat je telkens een foutmelding te zien krijgt. Ik help je graag verder. Kun je in privébericht aangeven waarmee ik jou van dienst kan zijn? Graag aangevuld met jouw naw-gegevens en 06-nummer.

Denise
Bekijk reactie

6 reacties

en over pm, ik heb mijn vraag gesteld via dit openbare forum, maar om het proces te versnellen heb ik al vast mijn gegevens gePMt. 
Hoi Franzki,

Begrijp dat dit een ander topic is, daar reageer ik ook niet op. Hoop dat je begrijpt dat als je veel pogingen hebt gedaan om in contact te komen met iemand van Telfort over een kwestie en je ziet dat er wel iemand actief is op het forum, ik daarop reageer om te vragen ook aandacht aan mij te besteden. Mocht je de moeite hebben genomen om mijn kwestie te lezen(waarschijnlijk wel want je weet waar mijn probleem over gaat 🙂 ) hoop ik dat je begrijpt dat ik op korte termijn hoop iemand te spreken voordat ik besluit andere maatregelen te nemen. 

gr. Voorn,
Hilversum
Reputatie 8
Badge +16
Uit het onderschrift van Denise:
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen.

Daarnaast zit je in een totaal ander topic (mobiele telefonie) dan waar je probleem over gaat.
Beste Denise,

zou je a.u.b. ook even op mijn vraag willen antwoorden? Ik heb je in een PM mijn gegevens gestuurd.

Dank!

Voorn,
Hilversum
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum sunshine35!

Mijn excuses dat je telkens een foutmelding te zien krijgt. Ik help je graag verder. Kun je in privébericht aangeven waarmee ik jou van dienst kan zijn? Graag aangevuld met jouw naw-gegevens en 06-nummer.

Denise
Badge +1
Hoi Sunshine35,

welkom op het forum!

Een direct e-mail adres is er niet.
Wel kun je natuurlijk een brief sturen, dat kan dan naar:

Klantenservice van Telfort
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Je kan je klacht ook hier in het forum posten. WebCare leest hier mee en kan je wellicht helpen met het zoeken naar een oplossing.

Reageer