beantwoord

Kan factuurdatum niet aanpassen in MijnTelfort

• 18 september 2017
  • 16 reacties
  • 212 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +16
Ik wil mijn factuurdatum aanpassen voor mijn alles-in-een-pakket. Maar steeds als ik inlog op mijn Telfort krijg ik de melding dat de factuurdatum recentelijk is aangepast en dat ik 20 dagen moet wachten.

Allereerst heb ik deze datum bij mijn weten nog nooit aangepast... daarnaast lijken er elke keer weer dagen bij te komen die ik moet wachten. Zo gaat het natuurlijk nooit lukken.

Is er wellicht iets kapot in mijn klantgegevens of de MijnTelfort-omgeving?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 oktober 2017, 18:11

Hallo Franzki, er is meer bekend, heb net een bericht van mijn collega's gekregen. Afgelopen dinsdag hebben mijn collega's een fix uitgerold, waarmee het wel mogelijk is geworden om je incassodatum aan te passen. Zie je nu wel die mogelijkheid en kan je alles naar wens aanpassen?
Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Het lijkt er op dat de software naar de verkeerde datum kijkt. Naar wanneer de pagina is bezocht/gewijzigd en niet naar wanneer een wijziging daadwerkelijk opgeslagen is.
Ik denk dat er iets mis is in Mijn Telfort.
Misschien een bug of storing?
Reputatie 7
Badge +13
Hey Franzki, het is inderdaad erg lastig als je de factuurdatum niet kan verzetten. Dat wil ik graag verder uitzoeken voor je. Wist je dat we voor problemen met Mijn Telfort dit topic hebben? Zou jij willen omschrijven welke stappen je doorloopt en een screenshot van de melding kunnen plaatsen in dit topic? Dan ga ik dit voor je uitzoeken.
Reputatie 8
Badge +16

Vreemd genoeg stond het tellertje twee dagen geleden op 20 ofzo... Ik kijk morgen nog even of het wel lukt, met 1 dag te gaan is dat wel te doen.

Los daarvan blijft de melding vreemd omdat ik nog nooit mijn incassodatum heb aangepast.

[ * ] Overigens heb ik het in eerdere posts over factuurdatum, ik bedoelde natuurlijk incassodatum.
Reputatie 7
Badge +13
Hey Franzki, bedankt voor je screenshot. Dat die dagen zo verspringen is niet de bedoeling. Daar ga ik achteraan. Je hebt gelijk; ik zie aan onze kant inderdaad geen eerdere wijzigingen in je incassodatum terug. Hopelijk lukt het morgen om je incassodatum te wijzigen. 🙂
Reputatie 8
Badge +16

Op deze manier gaat het natuurlijk nooit werken... gisteren stond het op 1 dag... nu op 2 dagen... :?
Reputatie 7
Badge +13
Dit is inderdaad te gek voor woorden, ja!:? Ik ben met onze techneuten nog aan het zoeken naar de reden hiervoor. Als ik van hen bericht terug heb, dan laat ik het weten.
Reputatie 8
Badge +16
Hij is wel lekker consequent 🆒 😛 😉 :8

Badge +18
Hij kan wel optellen, maar moet aftrekken nog leren..:D
Reputatie 7
Badge +13
Hey Franzki, vanuit onze websitebeheerders heb ik nog geen reactie. Sorry dat ik je niet eerder hiervan op de hoogte gesteld heb. Ben er nog steeds mee bezig. Is er inmiddels vanuit jouw kant al verbetering te zien?
Reputatie 7
Badge +13
Hallo Franzki, er is meer bekend, heb net een bericht van mijn collega's gekregen. Afgelopen dinsdag hebben mijn collega's een fix uitgerold, waarmee het wel mogelijk is geworden om je incassodatum aan te passen. Zie je nu wel die mogelijkheid en kan je alles naar wens aanpassen?
Reputatie 7
Badge +13
Ik heb nog geen berichtje terug gehad van je. Toch wil ik liever niet uit gaan van geen nieuws is goed nieuws. Is het aanpassen nog gelukt, Franzki?
Reputatie 8
Badge +16
Sorry voor de late reactie... maar het is inmiddels gelukt om de factuurdatum aan te passen...
Reputatie 8
Badge +16
En ook ik kan nu zonder problemen de datum aanpassen. @Wieger - Telfort Is de incassodatum van mijn mobiel ook aan te passen naar de 28e of is dat niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +13
Fijn dat het nu gelukt is, Franzki! 😳 Door jou feedback kwam er nog een bug aan het licht die naderhand opgelost is.

@Tuut-Tuut, voor mobiel hebben wij dit optie nog niet. Daar kan je wel kiezen voor een alternatieve tweede incassodatum via de klantenservice. Het aanpassen van de hoofddatum is daarin nog toekomstmuziek.
Reputatie 8
Badge +16
Hoi Tuut-Tuut, voor mobiel hebben wij dit optie nog niet. Daar kan je wel kiezen voor een alternatieve tweede incassodatum via de klantenservice. Het aanpassen van de hoofddatum is daarin nog toekomstmuziek.

Dan laat ik het voorlopig zo, dank voor je toelichting

Reageer