beantwoord

Internetsnelheid, extra's wijzigen en facturen gaat niet goed

• 3 april 2020
  • 4 reacties
  • 158 keer bekeken

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Dag,

Met mijn glasvezel internet had ik de extra’s gewijzigd van de snelheid 50Mbit - 50 Mbit naar 50mbit - 5 Mbit. Dit ging mis en werd opnieuw 50 m- 50. ik zou van 37,5 euro naar 35 euro moeten gaaan maar gebeurde niet. en dan probeer ik contact te maken met telfort zonder bellen en absoluut geen facebook moet ik het via deze stomme weg doen. ere was storing op telfort. Nu ging het van 37,5€ naar 37,5€. het werkt altijd rottig met de inlog. Ik wil dit veranded hebben.

Ik zie ook elke maand een ander factuur bedrag dan hoger en dan weer lager en dan weer hoger en weer lager wanneer ik geen belkosten kan hebben want als maanden niet met vaste lijn gebeld.Internet niet heb gewijzigsd al bijna een jaar en al bijna geen tv abbonement heb voor een jaar.

HELP werknemers van Telfort

Dank MKZ

icon

Beste antwoord door mkz 9 april 2020, 15:59

Ik heb nu wel gebeld en is nu wel geregeld

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @mkz, door alle drukte is mijn reactie in jouw topic later dan je gewoonlijk van ons gewend bent. Sorry daarvoor. Dat klinkt allemaal heel verwarrend, ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar het verschil in de facturen van komt en duidelijkheid wilt hebben over jouw abonnement.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je ook contact met de klantenservice hebt gehad. Is alles al duidelijk geworden, of nog niet? Je kan je facturen en abonnement ook altijd bekijken via Mijn Telfort, lukt het om daar in te loggen en de facturen te bekijken? Ik hoor het graag en help je dan graag verder waar ik kan.

Reputatie 1

Ik had geen contact met de klanten service gehad die was gesloten.

Reputatie 1

Ik had daar via ingelogd, maar daar werd ik niet wijzer van de facturen. En daar ging het ook niet goed met het abonnement veranderen.

Reputatie 1

Ik heb nu wel gebeld en is nu wel geregeld

Reageer