Ingangsdatum nieuwe abonnement klopt niet

  • 29 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

Op 14 augustus is mijn oude decoder gedeactiveerd en op 21 augustus heeft de monteur de nieuwe decoder opgehangen en geactiveerd. Dan klopt het toch niet dat de ingangsdatum 25 augustus is?

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Martin, ik zie in het systeem dat dat de nieuwe datum is waarop de facturatie is gestart. Je abonnement zal dus vanaf nu elke 25e van de maand t/m de 24e van de volgende maand worden gefactureerd. De volgende factuur gaat dus over de periode van 25 augustus t/m 24 september.
Aangezien je deze maand al hebt betaald voor de periode van 20 augustus t/m 19 september worden de kosten van 25 augustus t/m 19 september op jou volgende factuur verrekend. Doordat de facturatie op 25e is gestart is de ingangsdatum ook verschoven naar de 25 augustus. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Reageer