Info status betaling in verband met blokkade abonnement

  • 16 juli 2019
  • 30 reacties
  • 656 keer bekeken


Toon het eerste bericht

30 reacties

Ik weet niet waar u nou precies op reageert, maar @Alexandra - Telfort gaf zelf aan niet meer inhoudelijk te reageren en @JanD heb ik aangegeven dat het beter is zich niet te moeien met het verhaal omdat er een opmerking is gemaakt die niet helpend was maar eerder beledigend, zijn reactie is dus ook verwijderd en niet voor niets schat ik zo in. Deze is dus niet meer teruglezen, U kunt helemaal niet (ver)oordelen of ik wil dat iemand zich moeit of niet. Waarom spreekt u mij überhaupt aan op deze dingen?! wie bent u.....

Ik heb er absoluut geen moeite mee als mensen, buiten Telfort om, ook reageren in dit topic.
Zoals u hierboven ook kunt teruglezen heb ik @Enterprise mijn waardering uitgesproken voor zijn antwoord "fijn dat hij probeerde te helpen" maar de informatie die hij deelde was eerder al besproken en zodoende al bekend.

Ik ga niet inhoudelijk in op uw 1 ding. U heeft voorgaande berichten blijkbaar niet goed gelezen, want;
dan had u bijvoorbeeld begrepen dat betalingen verricht zijn vóór dat ik de brief ontving en niet n.a.v. van de brief; dan had u ook gelezen dat de informatie die u deelt al eerder is gedeeld, dus ook overbodig info.
Voor de 100% dit gesprek volgen is sowieso niet haalbaar voor niemand, gezien er ook privé-chatcommunicatie is geweest met @Alexandra - Telfort

Dus vóór dat u denkt dat mij nogmaals op deze wijze te kunnen gaan "aan/toespreken" en/of dat u denkt nieuwe informatie te hebben adviseer ik u dit topic eerst, in het geheel, heel goed door te lezen, want ook dit, beste @Doornekamp33, heeft absoluut geen toegevoegde waarde.

Fijne avond verder!
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @Mrs.P , mijn reactie aan jou is niet door Telfort verwijderd.
Ik heb altijd de mogelijkheid mijn berichten aan te passen of te verwijderen.
Ik heb dit gedaan om te voorkomen dat deze discussie zou gaan escaleren, hetgeen zonder mijn inmenging nu toch dreigt te gebeuren, mede door je eigen toedoen, helaas.
Fijne morgen @Mrs.P

Ik had het topic rustig doorgelezen, en trouwens @JanD zijn reactie die verwijderd is heb ik ook gelezen.
En wie ik ben, een ex klant van Telfort die best wil helpen, maar u stelt het niet op prijs dat men u probeert goede adviezen te geven, en ik oordeel niet maar heb wel mijn ideeën er over die ik niet schrijf maar voor me hou.


Dat er nu delen betaald zijn is niet echt relevant meer, die zijn nog niet verwerkt waarschijnlijk, de beruchte 5 dagen verwerkingstijd.
Gisteren brief, donderdag of vrijdag aangemaakt in het systeem, moet je dus voor 5 dagen terug voor de verwerking, men noemt dit ook wel kruisen van brief en betaling.

Door het verzaken van twee betalingen is dus alles direct opeisbaar geworden, de brief is gemaakt voordat de betalingen verwerkt zijn, en dat het nu niet klopt volgens u is dat er misschien aanmaningskosten bijkomen.

Je hebt nu twee mogelijkheden.
  • Alles in 1 keer betalen en bellen als je wilt weten hoeveel er nog openstaat en wat wel of niet verwerkt is en de betaallink aanvragen.(of Alexandra moet nog willen reageren)
  • Blijven vragen om een betalingsregeling, dan word het wachten op het incasso bureau en daar kun je dan een betalingsregeling mee afsluiten.
En verder laat ik mij er nu buiten, ik wens je veel succes in het leven verder.
Goedemiddag,

Dit heeft totaal geen zin om hier verder op te reageren, ik ben hier geen topic gestart om om in discussies terecht te komen die totaal nutteloos en irrelevant zijn, maar om te kunnen communiceren met Telfort.
Alle informatie is vanaf het begin meerdere malen gedeeld, alles is (nog steeds) duidelijk, dank voor alle gegeven reacties, maar het is nu enkel nog aan Telfort om te reageren en de communicatie weer op te pakken, gezien er geen andere manieren zijn om te kunnen communiceren.
Afwachtend, Telfort dus, op reactie alstublieft, liever via privébericht, maar als dat ook niet kan, dan maar hier.

En verder wens ik iedereen een fijne voortzetting van de Zondag toe! 👍🏼
Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @Mrs.P, ik heb ook je privébericht ontvangen. Het is geen probleem om na te kijken hoe het zit met de betalingen die je hebt gedaan en wat voor bedrag er nu open staat. Ik kijk het voor je na en stuur je dit toe in een privébericht.

Reageer