inflatiecorrectie

• 28 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 377 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik heb een 2-jarig abonnement bij Telfort. Ineens zag ik vorige maand dat er ipv 15,- een inflatiecorrectie is toegepast van 0,10ct en is er tot 2 maal € 15.10 afgeschreven van mijn rekening. Dit is niet toegestaan aangezien ik een 2-jarig abonnement heb afgesloten voor € 15,-. Ik heb dit al een eerder aangekaart bij Telfort en heb toen het verschil teruggekregen de volgende maand. Het gaat mij niet om 0,10ct, maar om het principe. Er is een incasso afgegeven voor € 15,--. Als we dat bij alle klanten gaan doen, dan kan dit aardig oplopen. Ik verzoek Telfort dan ook om niet meer dan het overeengekomen contractbedrag af te schrijven en de inflatiecorrectie te verrekenen met de volgende maand.

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Hoi pab,

Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt als je abonnementskosten stijgen.

Het toepassen van de inflatiecorrectie is opgenomen in de algemene voorwaarden van Telfort. Die zijn aan je toegestuurd bij de bestelling, ook voor je verlenging. Je kunt het nalezen op onze webpagina.

Dat je eerder het verschil hebt teruggekregen nadat je dit hebt aangekaart is uit coulance en niet omdat er een fout is gemaakt.

Reageer