beantwoord

Ineens betalen voor ongevraagde factuur per post

• 27 maart 2018
  • 8 reacties
  • 473 keer bekeken

Op mijn factuur van 20/3/2018 staat vol trots in vieze blauwe kleuren vermeld: "We hebben onze systemen vernieuwd! Daarom ontvangt u eenmalig een andere soort factuur dan dat u gewend bent. De verbruikskosten en of eenmalige kosten worden op deze factuur deels in rekening gebracht als één bedrag."

Nou wat geweldig.... NOT! Ik zie ineens de volgende kostenpost op mijn factuur staan:
Kosten rekening per post 19.03.18 eu 2,54

Ik heb sinds de start van mijn abonnement altijd kosteloos de factuur per post ontvangen en ik was ook niet van plan daar nu ineens voor te gaan betalen, omdat Telfort toevallig een nieuw systeem in gebruik heeft genomen. Graag ontvang ik dan ook die 2,54 eu retour.

Het lijkt mij ook gebruikelijk dat Telfort mij netjes informeert als u de voorwaarden van mijn abonnement verandert?

Als het niet meer mogelijk is de factuur gratis te ontvangen, dan stuurt u mij de factuur desnoods maar per email.
icon

Beste antwoord door Deborah 28 maart 2018, 14:58

Hi a.piet, welkom op het forum. Dit is vermoedelijk een foutje van de overgang naar het nieuwe systeem. Ik heb de factuur vorm gewijzigd naar e-mail en de 2,54 vergoed. Dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur.

@GZNGN, voor jou heb ik hetzelfde gedaan!

Daarnaast heb ik dit intern gedeeld zodat we er iets aan kunnen doen.
Bekijk reactie

8 reacties

Ja, k heb het zelfde probleem! Tot nu toe, betaalden we niks. Opeens zag ik vandaag op mn factuur dat jullie €2,54 zouden afstorten. Ik wil graag dat bedrag als retour en wil mijn factuur voortaan via mail ontvangen. Ik kon het ook niet uitschakelen, via mijn telfort.

Alvast bedankt.
Reputatie 4
Badge +10
Hi a.piet, welkom op het forum. Dit is vermoedelijk een foutje van de overgang naar het nieuwe systeem. Ik heb de factuur vorm gewijzigd naar e-mail en de 2,54 vergoed. Dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur.

@GZNGN, voor jou heb ik hetzelfde gedaan!

Daarnaast heb ik dit intern gedeeld zodat we er iets aan kunnen doen.
Hier hetzelfde probleem. Kunt u de factuur vorm wijzigen naar e-mail en zorgen dat de 2,54 verrekend wordt? Ik weet niet of Telfort dit automatisch doet voor alle personen die het betreft?
Reputatie 4
Badge +10
Hi Rnomi, ook voor jou heb ik de factuurvorm gewijzigd naar e-mail en heb ik de 2,54 verrekend. Het leek erop dat het een incident was. Voor de zekerheid laat ik het nog verder onderzoeken. Bedankt voor het melden!
Beste Deborah,
Ik eb het ook. Het is met terugweekende kracht ingevoerd. Kun je mij ook op de reparatielijst zetten a.u.b.?

Hoe kan het worden ujtgezet om.het probleem duurzaam op te lossen? In een eerder bericht melde Telfort dat het verplicht sturen per post als meest urgent op te lossen probleem was volgens een enquete bij klanten.

Alvast dank
Reputatie 4
Badge +10
@ThijsSimons, ik heb je factuurvorm naar e-mail gewijzigd en de 2,54 vergoed. Intern heb ik nagevraagd hoe we dit duurzaam kunnen oplossen. Ik heb begrepen dat het om incidenten gaat 😳.
Reputatie 1
Beste TelfortWebcare,

Ik heb sinds de start van mijn abonnement altijd gratis een factuur per post ontvangen. Nu kom ik erachter dat ik al maanden € 2,54 betaal. Dit had aan mij gevraagd moeten worden, en ik ben ook niet van plan daar nu ineens voor te gaan betalen, omdat Telfort toevallig een nieuw systeem in gebruik heeft genomen. Graag ontvang ik dan ook die 2,54 eu retour voor de maanden dat ik daar zonder toestemming voor blijk te moeten betalen!

Klantnummer: ko1001049401
Beste TelfortWebcare,

Ik heb sinds de start van mijn abonnement altijd gratis een factuur per post ontvangen. Nu kom ik erachter dat ik al maanden € 2,54 betaal. Dit had aan mij gevraagd moeten worden, en ik ben ook niet van plan daar nu ineens voor te gaan betalen, omdat Telfort toevallig een nieuw systeem in gebruik heeft genomen. Graag ontvang ik dan ook die 2,54 eu retour voor de maanden dat ik daar zonder toestemming voor blijk te moeten betalen!

Klantnummer: ko1001049401Beste TelfortWebcare,

Klantnummer: ko1001049401

Dubbelpost, zie ook
https://forum.telfort.nl/stel-je-vraag-248/betalen-voor-papieren-factuur-telfort-mobiel-met-geen-mogelijkheid-contact-te-krijgen-77656

Reageer