incasso word nog steeds van oude bankrekening afgehaald

• 23 juli 2013
  • 2 reacties
  • 1507 keer bekeken

Beste medewerkers,

Ik heb al 10 keer mijn bankrekening gewijzigd ook na mijn abonnementsverlenging is dit nogmaals duidelijk op het contract gezet.

Op de acceptgiro staat dat jullie het bedrag van het gewijzigde bankrekeningnummer 562931... gaan incasseren, maar toch incasseren jullie de facturen sinds maanden van het oude bankrekeningnummer 4067128....
Ik heb de bank opdracht gegeven om de incasso terug te boeken.

U kunt het bedrag zoals vermeld op de contract en mijn inloggegevens incasseren van bankrekeningnummer 562931....

Hopende u hiermee voldoende ingelicht te hebben,

Hoogachtend

B. Xxxxx
Xxxxxxx x
XXXX  XXXXX

2 reacties

Badge +2
@0647888238,

Welkom op het forum!

Excuses voor het ervaren ongemak. De juiste bankgegevens staan gekoppeld aan het abonnement. Er wordt uitgezocht waar het misgaat en hierover word je zo spoedig mogelijk opnieuw bericht. Zoals Matthijs1986 dien je handmatig alsnog het bedrag aan ons over te maken om afsluiting te voorkomen. Omdat jouw persoonlijke gegevens bekend zijn, verwijder ik deze uit jouw bericht.

Daphne
Badge +2
Helaas is vermelding van eea op een openbaar forum niet voldoende om wat je wil voor elkaar te krijgen. Sterker nog; het bedrag wat je nu hebt laten storneren zul je zelf handmatig over moeten gaan maken. Om Telfort van het juiste bankrekeningnummer af te laten schrijven zal de contractant Telfort moeten bellen of langs een Telfort Winkel gaan. Succes!

Reageer