beantwoord

Incasso niet afgeschreven, kan niet bellen

• 12 november 2018
  • 4 reacties
  • 177 keer bekeken

Goedendag, Ik kan met mijn telefoon niet meer bellen en internetwerk werkt niet meer,
maar kan wel gebeld worden. onlangs heb ik mijn abonnement verlengt 07-10-2018.
facturen worden voor heen normaal via IC Machtiging afgeschreven,
ik neem aan dat bij verlenging dit gewoon door gaat.
tevens heb ik in de nieuwe overeenkomst ingestemd met een akkoord voor
automatische incasso afschrijving, lijk er op dat er iets mis gaat bij
incasseren van mijn factuur waardoor ik nu ben afgesloten, vandaag
heb ik handmatig een factuur betaling gemaakt, kun u me informeren wat de status
is van de betaling en wanneer ik weer kan telefoneren en internetten
met mijn abonnement. Mvrg F.V.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 november 2018, 10:11

Hallo Vitalis, zoals Stephen staat zit er voor de verwerking van een handmatige betaling een periode van 5 werkdagen. Om te kijken of de betaling is verwerkt kijk ik graag met je mee, zou je daarvoor je postcode, huisnummer en 06-nummer op je profiel kunnen toevoegen en hieronder een reactie plaatsen? Dan kan ik daarmee aan de slag.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Goedendag, Ik kan met mijn telefoon niet meer bellen en internetwerk werkt niet meer,
maar kan wel gebeld worden. onlangs heb ik mijn abonnement verlengt 07-10-2018.
facturen worden voor heen normaal via IC Machtiging afgeschreven,
ik neem aan dat bij verlenging dit gewoon door gaat.
tevens heb ik in de nieuwe overeenkomst ingestemd met een akkoord voor
automatische incasso afschrijving, lijk er op dat er iets mis gaat bij
incasseren van mijn factuur waardoor ik nu ben afgesloten, vandaag
heb ik handmatig een factuur betaling gemaakt, kun u me informeren wat de status
is van de betaling en wanneer ik weer kan telefoneren en internetten
met mijn abonnement. Mvrg F.V.

Hallo @Vitalis ,
heel vervelend deze situatie, maar als mede-forumlid kan ik helaas niets voor je betekenen.
Het is niet handig 2x een topic te openen met nagenoeg hetzelfde onderwerp.
Je word er niet sneller mee geholpen en geeft alleen maar verwarring.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Vitalis,

Als je handmatig betaalt dan wordt je binnen 5 werkdagen weer aangesloten. Duur het langer dan 5 dagen dan zou ik contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dan de status voor je opzoeken. Maar je kan er vanuit gaan dat het gewoon in orde zal komen hoor.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/betalen-factuur-mobiel.htm#openstaande_factuur_betalen
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Vitalis, zoals Stephen staat zit er voor de verwerking van een handmatige betaling een periode van 5 werkdagen. Om te kijken of de betaling is verwerkt kijk ik graag met je mee, zou je daarvoor je postcode, huisnummer en 06-nummer op je profiel kunnen toevoegen en hieronder een reactie plaatsen? Dan kan ik daarmee aan de slag.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Vitalis, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik de gegevens ook nog niet staan. Kan ik hierin nog iets voor je doen? Ik hoor het graag.

Reageer