beantwoord

Incasso lukt niet

• 3 juli 2018
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Klopt het is gewoon waardeloos op dit moment met de incasso, ook genoeg geld op de rekening en het lukt Telfort niet om te incasseren!!

Sterker nog ze proberen een bedrag af te schrijven van een toestel wat al maanden geleden dmv ideal aan hun is voldaan.

Ik krijg er echt de kots van

Admin: nieuw topic voor jouw bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 juli 2018, 15:33

Hoi scho0124, wat een gedoe allemaal zeg met het betrekking tot het betalen van jouw toestel. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent en dat je het niet nogmaals wilt betalen. Nu zie ik dat je gisteren contact hebt gehad met een collega van chat. Zij heeft het verzoek neergelegd bij de afdeling Klantrelaties waar ook de collega werkzaam is die het eerder voor je heeft uitgezocht. Er is dan ook specifiek naar hem gevraagd om dit verder uit te zoeken en met je te delen. Ik wil je vragen om dit nog even af te wachten, anders gaat het langs elkaar heen lopen wanneer ik nog weer eenzelfde actie uit ga zetten. Zou je mij het laten willen weten als je contact hebt gehad? Ik ben erg benieuwd.
Bekijk reactie

5 reacties

Ik wordt sinds maart 2018 helemaal gek van Telfort.
Op 6 maart middels een ideal betaling mijn toestel voldaan voor een bedrag van 151,74

Na heel veel zoekwerkn bij Telfort en telefonisch excuses van de heer M. (admin: naam verwijderd i.v.m. privacy) was het geregeld.

Nu gisteren doodleuk een factuur op de mail gekregen dat er omstreeks 6 juli een bedrag zal worden afgeschreven van 151,74,-
Helaas dat gaat niet gebeuren!!

Echter de maand juni krijgen ze ook maar niet geincasseerd , begreep ik, ik heb hier geen mail of wat dan ook van gekregen maar het bedragje van de bundel 15,08 staat nog steeds open.
Ik heb er geen woorden voor hoe het bij Telfort werkt,
Reputatie 8
Badge +11
Zorg vast dat je klantnummer/mobiele nummer in je profiel staat zat webcare weet om welk abonnement het gaat.
Dank je wel, staat er al in zag ik,
dus als ze een beetje hun best doen gaan ze er nu eindelijk een keer werk van maken.

Zelf vandaag maar het bedrag van juni handmatig overgemaakt, de rest wacht ik wel af (spookfactuur)!!!
Reputatie 8
Badge +11
Het loopt soms niet allemaal even soepel, maar voor wat ik hier lees wordt het altijd opgelost.

Moed houden!
Reputatie 8
Badge +12
Hoi scho0124, wat een gedoe allemaal zeg met het betrekking tot het betalen van jouw toestel. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent en dat je het niet nogmaals wilt betalen. Nu zie ik dat je gisteren contact hebt gehad met een collega van chat. Zij heeft het verzoek neergelegd bij de afdeling Klantrelaties waar ook de collega werkzaam is die het eerder voor je heeft uitgezocht. Er is dan ook specifiek naar hem gevraagd om dit verder uit te zoeken en met je te delen. Ik wil je vragen om dit nog even af te wachten, anders gaat het langs elkaar heen lopen wanneer ik nog weer eenzelfde actie uit ga zetten. Zou je mij het laten willen weten als je contact hebt gehad? Ik ben erg benieuwd.

Reageer