beantwoord

Incasso factuur mislukt, ondanks dat ik een wijziging van mijn rekeningnummer heb doorgegeven

• 23 februari 2018
  • 13 reacties
  • 259 keer bekeken

Badge
Beste,

ik heb begin deze maand contact met jullie opgenomen omdat mijn rekening van januari niet automatisch was afgeschreven was van mijn knab rekening. Ik kreeg toen ineens een aanmaning en heb toen contact gehad om mijn rekeningnummer te verifieren. Dit is toen gecheckt en klopte wel?Ik krijg nu weer een smsje dat mijn rekening van feb niet betaald is? Er staat gewoon genoeg geld op, dus snap er niets van.

groeten Birgit

Admin: onderwerp gewijzigd zodat je topic beter vindbaar is.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 27 februari 2018, 09:53

Hoi Birgit, sorry dat ik je niet heb geinformeerd. Ik ben er wel mee bezig geweest 🙂. In een achterliggend systeem staat je oude ibannummer nog voor de incasso van je vaste abonnement en hierdoor mislukt de incasso. Voor je mobiele abonnement staat dit wel goed en daarom gaat die incasso goed. Ik heb een ticket ingediend om dit te laten wijzigen voor je vaste abonnement, zodat de incasso volgende keer gewoon goed gaat. Mijn excuses voor het ongemak dat je hiervan hebt gehad. Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Birgit, dat is gek. Je rekeningnummer kun je ook zien in Mijn Telfort. Heb je contact gehad met je bank of er ergens een blokkade actief is waardoor wij niet automatisch mogen/kunnen incasseren? Gaat het om je mobiele abonnement of om de rekening van je vaste abonnement? Wil je dat laten weten en je klantnummer/adresgegevens aanvullen in je profiel? Dan ga ik hier na of ik de reden kan achterhalen waarom het niet lukt.
Badge
Beste Cindy, heb het meteen gecheckt. Bij hun is niets verandert. De factuur voor mijn mobiele abonnement wordt wel gewoon afgeschreven. Ik heb mijn gegevens gecheckt, staan in mijn profiel op mijn telfort.
Reputatie 6
Badge +7
Bedankt voor je bericht @birgitd. Wil je je gegevens aanvullen in je forumprofiel? Dan kijk ik vanaf hier met je mee hiernaar.
Badge
gedaan!
Badge
Beste Cindy, ik heb niets meer van je gehoord? Kan je vertellen wat de status is? Mijn rekening voor mijn mobiel is wel weer afgeschreven?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Birgit, sorry dat ik je niet heb geinformeerd. Ik ben er wel mee bezig geweest 🙂. In een achterliggend systeem staat je oude ibannummer nog voor de incasso van je vaste abonnement en hierdoor mislukt de incasso. Voor je mobiele abonnement staat dit wel goed en daarom gaat die incasso goed. Ik heb een ticket ingediend om dit te laten wijzigen voor je vaste abonnement, zodat de incasso volgende keer gewoon goed gaat. Mijn excuses voor het ongemak dat je hiervan hebt gehad. Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?
Badge
Oke bedankt! Volgens mij moet ik nog wel mijn rekening van feb betalen, maar daar ga ik zelf dan wel even achteraan.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Birgit, het is handig als je die zelf wilt overmaken naar ons 🙂. Wij wijzigen het rekeningnummer en dan gaat het vanaf de volgende factuur goed.

Kan ik op dit moment verder nog iets voor je betekenen?
Badge
nog even de vraag, vermeld ik in de betaling gewoon "factuurnummer xxxxx" ? Ik heb nu geen acceptgiro.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Birgit, je kunt je klantnummer erbij vermelden en dan komt de betaling bij ons goed terecht. Het ibannummer dat je mag gebruiken is NL91INGB0000274250.
Badge
Hallo Cindy, schijnbaar was mijn klantnummer niet voldoende. Het geld is afgeschreven, maar heb nu wel een aanmaning op de deurmat! Zou je dit voor mij willen nakijken? heb geen zin in een boete voor iets wat ik niet in de hand heb.. @Cindy - Telfort
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Birgit, de herinnering heeft klaar gestaan voor verzending en heeft de betaling dan gekruist. Niks om je zorgen over te maken, maar ik kan me voorstellen dat dit uitermate vervelend is, omdat je er zelf niks aan hebt kunnen doen dat de incasso's niet lukten. Nogmaals sorry daarvoor!
Ik heb zojuist het bericht gekregen dat je rekeningnummer nu helemaal goed staat 🙂.
Badge
Kaartje was voor mij een beetje over-de-top hoor, zo'n drama was dit in mijn ogen niet? In ieder geval wel bedankt!

Reageer