beantwoord

In januari pakketwijziging aangevraagd, prijs is niet veranderd

• 30 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 150 keer bekeken

Ruim 8 maanden geleden een verlening van internet/ tv zonder bellen aangevraagd en met een nieuw maand tarief van €35,-. monteur is langs geweest voor glasvezel en zou terug komen maar helaas nooit meer langs geweest en in plaats van € 35,- wordt er nu al maanden €46,- van de rekening afgeboekt. De persoon die het zou doorvoeren heeft het niet gedaan.
Mijn bewindvoerder heeft zonet een Telfort medewerker gesproken die zeer onbekwaam overkwam en de schuld bij haar neerlegde, ik krijg geen geld terug en hij een mail door sturen, maar ook niks ontvangen en zomaar de verbinding verbroken. Graag hier een oplossing voor, want ik ben al jaren klant maar nog nooit zo iets mee gemaakt.

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 augustus 2019, 13:59

Hallo @Samy10, welkom bij ons op het forum. Ik ben voor je gaan kijken, zo te zien is er begin dit jaar een wijziging aangevraagd waarbij een nieuw maandbedrag van toepassing zou worden. Voor die wijziging was er in januari inderdaad een monteur gekomen, maar omdat er nog geen glasvezelaansluiting in huis was kon hij niets aansluiten. Daarna heeft de Technische Dienst geprobeerd om contact met jou te krijgen zodat er een afspraak gemaakt kan worden om het glasvezelkastje aan te sluiten, maar volgens de notities kregen zij jou niet aan de lijn. Er zijn eind januari daarvoor ook 4 mailtjes naar het contact e-mailadres gestuurd, waarin staat dat zij je niet konden bereiken. Omdat er daardoor geen afspraak gemaakt kon worden kon het nieuwe pakket ook niet aangesloten worden, daarom is er op 6 februari nog een mailtje gestuurd, met de mededeling dat de wijziging is geannuleerd. Of die bij jou of bij de bewindvoerder uitkwamen weet ik niet, maar een van beide is geïnformeerd dat de wijziging niet doorging.

Het nieuwe maandbedrag was een onderdeel van die wijziging, daardoor is die ook niet veranderd. Om het gewenste maandbedrag in rekening gebracht te krijgen, zal de wijziging opnieuw aangevraagd moeten worden. De makkelijkste manier om dat te doen is door jouw nummer in te voeren op deze pagina, dan wordt jij teruggebeld en kan je de wijziging aanvragen.
Bekijk reactie

2 reacties

Hallo @Samy10 , als je na één maand of na de 1e factuur merkt dat er iets niet goed gaat dan had je toentertijd meteen aan de bel moeten trekken en niet na 8 maanden met een vraag daarover aan komen.
Je wordt het snelste geholpen door 0900 9596 te bellen, te twitteren of te facebooken.
Of, als je meer tijd hebt, het is toch al acht maanden geleden, even een reactie van een moderator afwachten die binnen dit forum regelmatig reageert.
Vermeldt s.v.p. in je profiel in de privéregels alvast je NAW-gegevens, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de volledige naam van de contracthouder.
Succes.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Samy10, welkom bij ons op het forum. Ik ben voor je gaan kijken, zo te zien is er begin dit jaar een wijziging aangevraagd waarbij een nieuw maandbedrag van toepassing zou worden. Voor die wijziging was er in januari inderdaad een monteur gekomen, maar omdat er nog geen glasvezelaansluiting in huis was kon hij niets aansluiten. Daarna heeft de Technische Dienst geprobeerd om contact met jou te krijgen zodat er een afspraak gemaakt kan worden om het glasvezelkastje aan te sluiten, maar volgens de notities kregen zij jou niet aan de lijn. Er zijn eind januari daarvoor ook 4 mailtjes naar het contact e-mailadres gestuurd, waarin staat dat zij je niet konden bereiken. Omdat er daardoor geen afspraak gemaakt kon worden kon het nieuwe pakket ook niet aangesloten worden, daarom is er op 6 februari nog een mailtje gestuurd, met de mededeling dat de wijziging is geannuleerd. Of die bij jou of bij de bewindvoerder uitkwamen weet ik niet, maar een van beide is geïnformeerd dat de wijziging niet doorging.

Het nieuwe maandbedrag was een onderdeel van die wijziging, daardoor is die ook niet veranderd. Om het gewenste maandbedrag in rekening gebracht te krijgen, zal de wijziging opnieuw aangevraagd moeten worden. De makkelijkste manier om dat te doen is door jouw nummer in te voeren op deze pagina, dan wordt jij teruggebeld en kan je de wijziging aanvragen.

Reageer