beantwoord

in 2 weken bellen 500 euro bij Telfort

  • 18 april 2012
  • 3 reacties
  • 2087 keer bekeken

Ik wil graag het forum gebruiken om mijn ongenoeg over Telfort te uiten en hopelijk dat er iets positiefs uit komt.
Ik heb namelijk een factuur van 500 euro openstaan na 2 weken telfort te hebben gebruikt....!!!!

Het volgende is gebeurd:

Ik heb 3-3-12 een bestelling gedaan bij Belsimpel.nl mbt een toestel plus abonnement voor 12 maanden.
Hierop werd genoteerd (per brief) dat de Aansluitdatum 12-3-12 betrof en de ingangsdatum van het contract 29-3-12.
12-3-12 heb ik echter een brief ontvangen dat mijn nummerbehoud pas vanaf 12-04-12 werd overgezet en dat mijn tijdelijke nummer vanaf die datum komt te vervallen. Ik dacht dus, oke geen probleem ik gebruik dat vanaf 29-3-12 tijdelijk een ander nummer.

Er stond ook tevens NIETS in over het verschuiven van de ingangsdatum van het contract en het eventueel meebrengen van extra kosten door eerder gebruik van het netwerk.
Diezelfde maand (26-03-12) werd er tevens geld van mijn rekening afgehouden dat gelijk stond aan een maand, maar zal waarschijnlijk aansluitkosten zijn en de eerste maand kreeg ik zowiesow gratis. Maar dat gaf ook weer een gevoel van het abonnement is ingegaan.
Hier heb ik mij netjes aangehouden en per 29-3-12 ben ik van oude abonnement bij t/mobile (met nog meer dan genoeg belminuten over) naar telfort overgestapt.

Nu blijkt dus dat Telfort van mening is dat mijn abonnement pas vanaf 12-04-12 is ingegaan en dat ik in 2 weken tijd, waarin ik nauwelijks gebeld heb maar wel enig mobiel internet heb gebruikt, 500 euro moet betalen!
Ik heb dus met Telfort contact proberen op te nemen via het contactformulier, maar dat is beperkt aan het aantal karakters en mijn vragen worden nauwelijks beantwoordt en ik word alleen afgescheept met korte antwoorden waar ik totaal niets aan heb.

Ik ben dus helemaal het vertrouwen in Telfort kwijt, en ik hoop toch dat ik d.m.v. dit forum er op een nette manier uitkom met Telfort.

Als een eerlijk mens zijnde ben ik zelfs bereid om een maand extra abonnement te betalen om die 2 weken te vergoeden, maar om dan meteen 500 euro te vragen aan een nieuwe klant..Het moet niet gekker worden..
icon

Beste antwoord door Laila 19 april 2012, 11:57

Welkom op het forum herwin! Erg vervelend dat u hoge kosten heeft gemaakt door het verschuiven van de startdatum. Graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.



Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
Welkom op het forum herwin! Erg vervelend dat u hoge kosten heeft gemaakt door het verschuiven van de startdatum. Graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Bedankt Laila.
Ik zal u meteen een privebericht versturen met mijn gegevens.
Alvast bedankt
Bedankt alvast voor je support Laila.
Dus nu is het wachten op bericht van de desbetreffende afdeling uiterlijk maandag.

Reageer