beantwoord

Ik zie vandaag opeens 12,71 aan overige kosten heel vreemd hoe kan dit?

• 1 juli 2013
  • 5 reacties
  • 2220 keer bekeken

Goeiedag

Ik zie vandaag opeens 12,71 aan overige kosten heel vreemd hoe kan dit? 
icon

Beste antwoord door Denise 2 juli 2013, 08:49

Welkom op het forum Joke Stal!

Zo te lezen kun je de extra kosten niet plaatsen. Onder het kopje 'details belstatus' in Mijn Telfort kun je zien waardoor deze extra kosten zijn veroorzaakt.

Succes!

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Waar zie je dit staan?
Op de factuur?
Bij de belstatus?
Staat er een omschrijving bij?
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Joke Stal!

Zo te lezen kun je de extra kosten niet plaatsen. Onder het kopje 'details belstatus' in Mijn Telfort kun je zien waardoor deze extra kosten zijn veroorzaakt.

Succes!

Denise
Hoi Denise ik heb naar details belstatus gekeken maar er staat niks anders dan het bedrag van 12,71
Reputatie 3
Badge +1
@JokeStal,

Als je inlogt op Mijn Telfort en links klikt op 'Factuur en verbruik' dan kun je vervolgens kiezen voor 'Details van mijn gebruik'.
Hier vind je een overzicht van de extra kosten. Het is ook mogelijk om de factuur af te wachten. Op de specificatie zie je bij 'overige kosten' hoe de extra kosten tot stand zijn gekomen.

Denise
Het is nu 3 jaar later dan dit bericht en ook ik zie 12,71 staan bij de extra kosten. Overigens zijn het kosten die niet met servicenummers te maken hebben volgens het overzicht. ze zijn ingedeeld als 'Andere overige kosten'. In de verbruiksdetails komt het bedrag niet voor. Gek genoeg komt in die details ook de 0,50 die bij servicenummers wordt genoemd niet voor. Het is onmiskenbaar bij iedereen hetzelfde bedrag. Dat is geen toeval lijkt me. Kan iemand me uitleggen waar die 12,71 voor is?

EDIT: NIEUWE TOPIC GESTART OVER MIJN PROBLEEM

Reageer