beantwoord

Ik heb Lekker Lang bellen, maar de minuten worden van mijn tegoed afgetrokken.

• 17 mei 2014
  • 3 reacties
  • 1718 keer bekeken

Ik heb lekker lang bellen, maar als ik in mijn belstatus kijk zie ik dat de minuten die ik bel allemaal van mijn tegoed worden afgetrokken.
Hoe wordt dit dan verrekend?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 17 mei 2014, 23:31

Hoi Henkw

De eerste 10 minuten gaan van je minutenbundel af. De rest van de minuten worden verrekend met Lekker lang bellen.
Zijn je minuten van de bundel op dan worden 10 minuten buiten de bundel berekend en de rest met Lekker lang bellen. Je hebt een FUP van 3000 minuten bij Lekker lang bellen. Meer informatie vind je bij tarieven onder het stukje "Telfort basis".
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Henkw

De eerste 10 minuten gaan van je minutenbundel af. De rest van de minuten worden verrekend met Lekker lang bellen.
Zijn je minuten van de bundel op dan worden 10 minuten buiten de bundel berekend en de rest met Lekker lang bellen. Je hebt een FUP van 3000 minuten bij Lekker lang bellen. Meer informatie vind je bij tarieven onder het stukje "Telfort basis".
goedenavond, bij mij worden ook gewoon steeds meer belminuten er af geschreven.

Ik heb pas sinds twee maand een abbo, en binnen dat abbo word aangegeven dat ik na 10 minuten gratis bellen kan.

nu worden die minuten er dus gewoon steeds extra afgeschreven in plaats van het gratis bellen na 10 minuten?
Badge +2
Voor elk individueel gesprek geldt dat het gedeelte boven de 10 minuten gratis is. De eerste 10 minuten betaal je dus wel. Heb je bijvoorbeeld een gesprek van 20 minuten dan zijn er 10 gratis. Op de factuur zie je hier een L bij staan (van Lekker Lang Bellen).

Reageer