beantwoord

Ik heb gevoel dat de prijs verhoogd is

• 7 mei 2018
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

Beste,

Ik heb het gevoel dat er een prijs verhoging is geweest zonder daar zijn over ingelicht, maar ik kan het mis hebben en vind het te duur worden 73,21 deze maand en dan heb ik niks geks gedaan.

Met vriendelijke groet,

Wilco
icon

Beste antwoord door Stephen 8 mei 2018, 15:47

Hallo Wilco, welkom op het forum! Ik kan je aangeven dat er geen prijsverhoging is geweest. Hier communiceren wij uiteraard altijd van tevoren over.
Ik heb je facturen bekeken en zie dat de prijs van je abonnement gewoon hetzelfde is gebleven. De laatste 3 maanden zie ik echter ook dat er steeds meer wordt gebeld naar servicenummers.
Vandaar dat de factuur hoger is. Ik zou je daarom willen adviseren om dit in de gaten te houden. Je kunt er ook voor kiezen om bellen naar servicenummers te blokkeren.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

2 reacties

Je kan op je factuur zien hoe het factuurbedrag is opgebouwd.
Gaat het om mobiel of vast internet?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Wilco, welkom op het forum! Ik kan je aangeven dat er geen prijsverhoging is geweest. Hier communiceren wij uiteraard altijd van tevoren over.
Ik heb je facturen bekeken en zie dat de prijs van je abonnement gewoon hetzelfde is gebleven. De laatste 3 maanden zie ik echter ook dat er steeds meer wordt gebeld naar servicenummers.
Vandaar dat de factuur hoger is. Ik zou je daarom willen adviseren om dit in de gaten te houden. Je kunt er ook voor kiezen om bellen naar servicenummers te blokkeren.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer