Ik heb een spookfactuur ontvangen

• 24 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 2746 keer bekeken

Badge
Ik krijg een spookfactuur zonder specificaties. Navragen via de email of via de website werkt niet. Mijn Telfort werkt niet. Service Unavailable is het enige antwoord. Op dit forum staan meerdere van dit soort klachten en ik zie niet echt een reactie van Telfort. Ik ben van plan die factuur te storneren als ik niet weet waar het over gaat en ik geen reactie van Telfort krijgt. De website is gewoon bar slecht. Hoe kom ik van die factuur af? Ik heb geen internet van Telfort (gelukkig) en mobiel bellen is prepaid (nog wel van Telfort).

3 reacties

Badge
Welkom op het forum willemde4de! Kunt u aangeven wat er exact op de omschrijving staat bij de afschrijving?

Laïla
Badge
Svp via privé email verder afhandelen. De factuur had nog een tweede pagina waar vermeld staat: "inbellen COMPLEET". Inbellen is iets uit een grijs verleden wat volgens mij niet eens meer mogelijk is. Ik zou dan ook van deze dienst afwillen maar wel mijn email adressen behouden. Is dat mogelijk?
Badge
En ook ik ga storneren als Telfort zijn belofte om mij weer HD TV te geven niet nakomt.
Dit is gewoon contractbreuk Telfort.
Het barst hier uit zijn voegen van de klachten.
Allemaal identieke klachten. Doe er eens iets aan.

Ik heb zo langzamerhand een dagtaak aan jullie!

Ik kreeg gisteren ene Marcel aan de telefoon en die zou me omzetten van het eerste TV kastje
naar het door jullie nieuwe gestuurde die ik nu al een week in huis heb, maar dat is dus vandaag, zoals beloofd is, niet gebeurd!
Dus ook ik wil na meer dan een week geen HD TV te hebben ook worden gecompenseerd voor mijn tijd dat ik voor juillie thuis blijf, terwijl jullie je woord niet nakomen, evenals het niet nakomen van de levering van jullie contract.

En bovenal wil ik HD TV. Hoe moeilijk kan dit zijn?

Mvg, Hope. 

Reageer