Ik heb een abonnement met onbeperkt sms en nu heb ik 1 sms verstuurd en moet 30 cent bepalen

• 31 oktober 2016
  • 16 reacties
  • 268 keer bekeken

Ik heb een abonnement met onbeperkt sms nu heb ik 1 sms verstuurd en moet ik 30 cent betalen waarom ?

16 reacties

Hoe krijg ik antwoord ?
Reputatie 8
Badge +16
Vooral even geduld hebben...

Maar heb je een sms-gestuurd naar een "gewoon" nummer? Of van een betaalde service?
En voor alle zekerheid... is je abonnement al ingegaan?
Ja heb al heel lang abonnement en het was naar een gewoon 06 nummer nooit eerder sms betaald En gebruik het ook weinig
Reputatie 8
Badge +16
Hallo cobysix, welkom op het forum! Wat vreemd dat er kosten in rekening zijn gebracht. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens. Ik wil je vriendelijk verzoeken om te wachten totdat je factuur beschikbaar is. Kan het zijn dat je een MMS hebt verstuurd? Daarvoor worden er namelijk wel kosten in rekening gebracht. In afwachting van jouw reactie.
Ik heb gewoon op mijn iphone bij berichten iets geschreven en verzonden, ik weet noet wat een mms is .
Ik weet niet wat een mms is
Reputatie 8
Badge +16
https://nl.wikipedia.org/wiki/Multimedia_Messaging_Service
Dank je wel
Reputatie 8
Badge +16
MMS is dus een soort SMS-berichtje, maar dan met een foto of video als bijlage...
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de toelichting Franzki!

@cobysix,

Ik stel voor om je volgende factuur af te wachten. Mocht je daar nog vragen over hebben laat dan even een reactie achter in dit topic.
[quote=Stephen - Telfort]Bedankt voor de toelichting Franzki!

@cobysix,

Ik stel voor om je volgende factuur af te wachten. Mocht je daar nog vragen over hebben laat dan even een reactie achter in dit topic.[/quote in de factuur staat vermeld een mms , maar dat heb ik niet verstuurd Het was een gewone sms zonder afbeelding of iets dergelijks ]
Reputatie 8
Badge +16
Hallo cobysix, bedankt voor je reactie. Je hebt me aangegeven dat je geen MMS hebt verstuurd. Ik ga dit voor je uitzoeken en kom er volgende week op terug. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo cobysix, ik heb begrepen dat er contact met jou is geweest. Kan ik nog iets anders voor jou betekenen?
Nee hoor het is opgelost. Hierbij wil ik je bedanken voor je hulp. Vr.gr. cobysix

Reageer