beantwoord

IDEAL link voor betalen openstaande factuur ontbreekt in Mijn Telfort

  • 21 augustus 2019
  • 13 reacties
  • 264 keer bekeken

Reputatie 1
Ik moet een openstaande factuur voor mijn internet abonnement betalen, maar de IDEAL link in Mijn Telfort Thuis ontbreekt. Graag de IDEAL link naar mij mailen, een facebook profiel heb ik niet.
icon

Beste antwoord door zorro17 22 augustus 2019, 12:38

Als ik inlog met mijn mobiel nummer op Mijn Telfort Mobiel en ik op Mijn Telfort Thuis klik krijg ik een blanco pagina te zien, maar als ik met mijn telfort emailadres inlog (wat ik nooit eerder heb gedaan) krijg ik Mijn Telfort Thuis wel te zien en de IDEAL link.

Ik heb betaald.

Dank voor de moeite.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 1
Ik moet voor 23 augustus 2019 betalen, dus als het een beetje kan opschieten dan ben ik u dankbaar.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @zorro17, ik heb ook je privéberichtje gezien en reageer in je topic zodat andere forumbezoekers ook zien wat er is gebeurd. Lastig dat je de iDeal link niet kunt zien in Mijn Telfort. Ik help je graag verder.

Ik heb een iDeal link voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk per e-mail. Meestal al binnen enkele uren. Als je daar de betaling meteen mee doet, ben je sowieso op tijd 🙂 Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 1
De IDEAL link heb ik nog steeds niet ontvangen, ik hoop dat ik het morgen (22 augustus) ontvang. Ik moet voor 23 augustus betalen.
Reputatie 8
Badge +11
@zorro17 Heb je 'm inmiddels ontvangen? De link is wel verstuurd zie ik, naar het e-mailadres dat ook in je forumprofiel staat.
Reputatie 1
Ik krijg alleen maar forum bevestigingsmails van telfort dat jij een bericht geplaatst hebt in de forum, maar geen IDEAL link.
Reputatie 1
Ik wil vandaag het bedrag voor de openstaande factuur handmatig overmaken als ik maar de garantie krijg dat morgen mij het internet niet wordt afgesloten
Reputatie 8
Badge +11
Die garantie ga je niet krijgen. Bij handmatig overmaken kan de verwerking tot 5 werkdagen duren. Misschien kan @Alexandra - Telfort even controleren of de betaallink wel naar het juiste mailadres gaat.
Reputatie 1
Ik ontvang alleen forum bevestigingsmails. In jullie brief staat dat ik twee opties heb, dat ik met IDEALkan betalen of handmatig; de IDEAL knop op Mijn Telfort Thuis ontbreekt (net als al mijn facturen) en ik heb nog steeds geen IDEAL link ontvangen terwijl jij aangeeft dat Telfort mij dat wel gemaild heeft.

Incompetente service van Telfort, niet jij persoonlijk!
Reputatie 1
Als ik nu op Mijn Telfort Thuis klik krijg ik een blanco pagina te zien, terwijl ik alles op Mijn Telfort Mobiel krijg te zien.
Reputatie 1
Als het per e-mail niet lukt, probeer dan de IDEAL link naar mij te SMS-en.
Reputatie 1
Mijn emailadres eindigt op mail.com en niet gmail.com
Reputatie 1
Als ik inlog met mijn mobiel nummer op Mijn Telfort Mobiel en ik op Mijn Telfort Thuis klik krijg ik een blanco pagina te zien, maar als ik met mijn telfort emailadres inlog (wat ik nooit eerder heb gedaan) krijg ik Mijn Telfort Thuis wel te zien en de IDEAL link.

Ik heb betaald.

Dank voor de moeite.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @zorro17, wat gek dat je de link nog niet gekregen had. Het e-mailadres klopte wel. Ik ben blij dat 't via Mijn Telfort gelukt is, gelukkig op tijd! Als je vragen hebt of als ik iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.

Reageer