beantwoord

iDEAL link om openstaande factuur te betalen verlopen

• 23 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 268 keer bekeken

ggoedemorgen ik heb vanwege omstandigheden mijn laatste 3 facturen nog niet betaald en ben afgesloten nu wou ik vanmorgen de facturen betalen via de iDEAL link maar deze is verlopen nu kan ik ze niet betalen kan ik een nieuwe link krijgen want wil graag mijn abonnement behouden dus wil ze gelijk betalen hoor graag van jullie

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 23 augustus 2019, 07:59

Op deze pagina kan je nakijken in welk stadium van afsluiten je bent, en of je je abo nog kan redden.
Je noemt het niet, maar ik ga er maar even van uit dat het om een mobiel abo gaat.

Factuur mobiel.
Bekijk reactie

11 reacties

Op deze pagina kan je nakijken in welk stadium van afsluiten je bent, en of je je abo nog kan redden.
Je noemt het niet, maar ik ga er maar even van uit dat het om een mobiel abo gaat.

Factuur mobiel.
ja dat snap ik maar je kunt mij nog bellen ik kan alleen zelf nier bellen is het mogelijk een nieuwe link te krijgen
Webcare kan die naar je versturen. Ze lezen mee, en haken vanzelf in.
Je kan eventueel ook Facebook of Twitter proberen. Mogelijk gaat dat sneller.
ggoedemorgen mijn mobiel is afgesloten je kunt mij nog wel bellen maar ik kan zelf nier bellen wegens het overlijden van een dierbare is het bij mij gewoon mis gegaan zou ik een nieuwe link kunnen krijgen om mijn openstaande facturen te betalen via de iDEAL link vriendelijke dank

Admin: nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic
Goedemorgen,

Gecondoleerd met je verlies.
Maar nog een topic starten met dezelfde vraag heeft geen zin.
Geef Webcare de tijd (ca 24 uur) om op je 1e topic te reageren
1e topic

En nogmaals:
Je kan eventueel ook Facebook of Twitter proberen. Mogelijk gaat dat sneller.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @saskiam. Allereerst gecondoleerd met je verlies. Ik begrijp dat je er dan niet altijd helemaal bij bent en soms zaken vergeet. Ik heb een nieuwe iDEAL-link verstuurd. Die ontvang je binnen maximaal 24 uur. Ik raad je aan om het openstaande bedrag direct te betalen zodra je de iDEAL-link hebt ontvangen.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @saskiam. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je de iDEAL-link in goede orde hebt ontvangen en het openstaande bedrag inmiddels hebt kunnen betalen. Mocht je toch nog ergens mijn hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.
hoi nee heb geen link gekregen en kan dus nog steeds niet met spoed betalen terwijl ik mijn mobiel wel nodig heb ivm het overlijden van mijn moeder moet ik van alles regelen en kan ik dit telefoonnummer niet kwijt raken en dat terwijl ik gewoon wil betalen hoop dat ik zo spoedig mogelijk de link krijg mvg saskia
Reputatie 8
Badge +11
Voor zover ik kan zien is @Natasja - Telfort nog online. Hopelijk ziet ze je bericht snel.

Sterkte gewenst.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @saskiam. Heb je ook je spam gecontroleerd? Ik zie namelijk wel dat de e-mail is verstuurd naar het e-mailadres dat ook in je Forum-profiel staat. Ik heb voor de zekerheid nogmaals een e-mail naar je verstuurd. Zou je anders ook een alternatief e-mailadres aan je profiel kunnen toevoegen? Ik hoop dat de e-mail daar dan wel op binnenkomt.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @saskiam. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent dat het probleem is opgelost. Laat het gerust weten als je nog ergens vragen over hebt.

Reageer