iDEAL link aanvragen

• 15 januari 2020
  • 7 reacties
  • 178 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

Graag zou ik graag voor mijn openstaande facturen een ideal link willen vragen zodat ik deze maandag de 20ste kan voldoen

Alvast heel erg bedankt.

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Xandorra, dat kunnen we samen gaan bekijken, over wat voor abonnement hebben we het hierbij? Is dat een Thuis aansluiting of een mobiel abonnement? Zou je jouw forumprofiel kunnen voorzien van je postcode en huisnummer, en als het om een mobiel abonnement gaat ook het bewuste 06-nummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”)? Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik het voor je kan bekijken.

Reputatie 1

Hoi @Xandorra, dat kunnen we samen gaan bekijken, over wat voor abonnement hebben we het hierbij? Is dat een Thuis aansluiting of een mobiel abonnement? Zou je jouw forumprofiel kunnen voorzien van je postcode en huisnummer, en als het om een mobiel abonnement gaat ook het bewuste 06-nummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”)? Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik het voor je kan bekijken.

Als het goed is staat dat allemaal al ingevuld.

Het gaat om een mobiel abonnement 

Hartstikke bedankt alvast

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie al veel gegevens staan inderdaad, maar de naam van de contracthouder, postcode en huisnummer mis ik nog. Zou je die ook nog kunnen toevoegen?

Reputatie 1

Ik zie al veel gegevens staan inderdaad, maar de naam van de contracthouder, postcode en huisnummer mis ik nog. Zou je die ook nog kunnen toevoegen?

Als het goed is staat alles bij Extra 

Reputatie 8
Badge +11

Nu zie ik het er inderdaad wel bij staan, merci @Xandorra. Ik heb het abonnement daarmee nu kunnen vinden en ik heb je een betaallink toegestuurd. Je zult deze binnen enkele uren ontvangen en dan kan je het openstaande bedrag meteen betalen.

Reputatie 1

Nu zie ik het er inderdaad wel bij staan, merci @Xandorra. Ik heb het abonnement daarmee nu kunnen vinden en ik heb je een betaallink toegestuurd. Je zult deze binnen enkele uren ontvangen en dan kan je het openstaande bedrag meteen betalen.

Hoi Jasper,

Ik heb nog steeds geen email ontvangen,ook niet in mn spam map.

Ik heb vandaag zelf een bedrag aan jullie overgemaakt.

Met vriendelijke groeten, 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is gek, ik zie wel staan dat die is verzonden naar het e-mailadres dat je ook voor het forum gebruikt. Blijkbaar is het dan niet aangekomen. Bij een handmatige betaling kan de verwerking tot 5 werkdagen duren. Heb je daarbij het volledig openstaande bedrag over gemaakt?

Reageer