beantwoord

iDEAL link aanvragen

  • 9 december 2019
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

 

ik zou graag en betaallink willen ontvangen. Ik denk dat er ergens iets mis is gegaan. Stond blijkbaar een factuur nog ergens open, deze zou ik graag zo snel mogelijk willen betalen via een IDeal link dat is sneller dan het handmatig overboeken.

 

 

Met vriendelijke groet,

C Hendriks

 

Admin: dubbele topic verwijderd

icon

Beste antwoord door Cheriquee 9 december 2019, 14:50

@JanD bedankt maar is allemaal al geregeld toch bedankt voor je hulp

Bekijk reactie

5 reacties

Hallo @Cheriquee , gaat het om een mobiele factuur of een thuisfactuur, ik geef onderstaand voor beide abo's een link waar je misschien iets mee kunt:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm

Reputatie 1

@JanD bedankt maar is allemaal al geregeld toch bedankt voor je hulp

Reputatie 1

@Jasper - Telfort ja hoor alles werkt weer!

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Cheriquee, ik begrijp dat het inmiddels is geregeld? Dat is goed om te lezen, het nummer werkt nu weer?

Als we toch nog iets voor je kunnen doen hiervoor, of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden.

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, daar ben ik ook blij om :slight_smile: 

Voor in de toekomst kan je trouwens altijd in de Mijn Telfort kijken, als er onverhoopt een factuur open blijft staan zal je dat daar makkelijk kunnen zien.

Reageer