beantwoord

Hogere factuur, nu afgesloten

• 11 november 2019
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb al jaren een abonnement bij telfort. Het is een tv internet en telefonie abonnement. Ik betaal al jaren hetzelfde begdrag voor deze abbonnement. Maar de maand sept kreeg ik een factuur can 97 eur ipv 56. Ik heb de 56 euro betaald en een mail gestuurd met de vraag waarom mijn abonnement in sept 97 euro kost. Tot op heden hebben ze mij hier geen bericht over gestuurd en nu vandaag hebben ze mijn internet tv en telefoon afgrsloten. Terwijl ik wel mijn normale maandelijks bedrag al hebt betaald alleen de restanten niet omdat ik wil weten waarom sept duurder is terwijl ik gewoon hetzelfde abbonnement hebt. En dat hierdoor mijn abbo wordt afgesloten voor ee  bedrag die ik niet eens hoeft te betalen want zoveel is mijn abbonnement niet. Ik ben hier erg boos over want er is nooit contact opgenomen naar aanleiding van mijn vraag en nu kan ik niet eens bellen om te vragen waarom ik nu bent afgesloten als de factuur van sept niet klopt en ik wel gewoon mijn normale termijn bedrag al had betaald.

Ik wil hier nu graag antwoord op!

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 november 2019, 15:35

Hoi @Ls83, welkom op het forum. Als je een factuur krijgt die zomaar zoveel hoger is snap ik dat je je afvraagt waarom het hoger is! Een deel van de factuur betalen is dan niet aan te raden zoals je merkt, het systeem verwacht het volledige bedrag en als dat er niet is wordt er ingegrepen. Of het hogere bedrag wel of niet terecht is laat ik nog even in het midden, ik heb nog geen volledige gegevens van je waardoor ik het nog niet kan bekijken. Je hebt al een postcode op je forumprofiel staan, zou je daar het huisnummer aan toe kunnen voegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik voor je kijken wat er aan de hand is. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ls83, welkom op het forum. Als je een factuur krijgt die zomaar zoveel hoger is snap ik dat je je afvraagt waarom het hoger is! Een deel van de factuur betalen is dan niet aan te raden zoals je merkt, het systeem verwacht het volledige bedrag en als dat er niet is wordt er ingegrepen. Of het hogere bedrag wel of niet terecht is laat ik nog even in het midden, ik heb nog geen volledige gegevens van je waardoor ik het nog niet kan bekijken. Je hebt al een postcode op je forumprofiel staan, zou je daar het huisnummer aan toe kunnen voegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik voor je kijken wat er aan de hand is. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ls83, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik hierover nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag.

Reageer