Hogere abonnement per maand??

• 14 juli 2012
  • 5 reacties
  • 2075 keer bekeken

Ik zag via mijn half werkende telfort app dat mijn kosten naar 24.44 euro is verhoogt. Nee dit komt niet door de inflatiekosten en ook niet door extra verbruikerskosten ook niet door een verandering van mijn abonnement. Het abonnement zal in de 20 euro moeten wezen incl inflatie. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe dit kan?

5 reacties

Ps. Via mijn telfort op de site was dit hetzelfde bedrag incl wel een werkende uptodate belstatus
Badge +2
Zo op het eerste gezicht geef je hier niet voldoende info om die vraag goed te beantwoorden.
Als je net een nieuw abonnement hebt, of je abonnement pas net hebt verlengd, zijn de abonnementskosten de eerste keer niet gebaseerd op 1 maand, maar op 1 maand + een aantal dagen, afhankelijk van de ingangsdatum van je abonnement en de datum waarop je dan standaard je bundels zult ontvangen.
Nadat de rekening dan is opgemaakt kan je zien over welke periode dit precies gebaseerd is.
Ik ben al 5 jaar klant bij Telfort. Mijn abonnement is al maanden geleden verlengd dus ik heb niks met gebrojen maanden te maken en dat schreef ik ook in mijn eerste berichtje. Omdat er juist NIKS veranderd is behalve de inflatiekosten van zo'n 50 cent en geen extra verbruikskosten zijn snap ik dat hoge bedrag niet. Scheelt ruim 4 euro per maand. Mensen van Telfort weten jullie hier een juist antwoord op te geven?
Badge +2
Wellicht had je een aantal maanden extra korting (bijv aantal maanden extra korting op de internetbundel). Dit kan je zowel op de rekening als je contract zelf ook terugzien.
Badge
@Myself,

Het wordt uitgezocht. U hoeft zich sowieso geen zorgen te maken, de kosten bij 'Mijn abonnement' zijn de kosten die wij daadwerkelijk in rekening brengen.

Laïla

Reageer