vraag

Hoger factuur dan verwacht...

• 30 november 2014
  • 2 reacties
  • 364 keer bekeken

Beste Telfort,

Hierbij wil ik via dit forum een vraag stellen, omdat ik bijna al 3 maanden op antwoord wacht van het hoofdkantoor.
Dit is namelijk mijn probleem: op 23 augustus 2014 ben ik op vakantie geweest in Turkije. Daar zet ik altijd mijn data roaming en de sim kaart uit mijn telefoon, omdat ik ook een turkse abonnement heb. Dus heb het gelijk in het vliegtuig van sim kaarten verwisseld. Toen ik terug was in nederland, heb ik mijn factuur bekeken en tot min verbazing zag ik dat ik binnen 2 dagen ongeveer 42 euro aan mijn mb's heb verbruikt. Ten tweede, als ik in het buitenland ben, dan doet mijn internet het nooit, zoals in belgië en duitsland. Dit vond uw medewerker in Rotterdam centrum ook heel vaag. Dus op 28 september 2014 we hebben samen met uw medewerker een brief geschreven naar het hoofdkantoor. Maar tot nu toe heb ik niks meer gehoord van het hoofdkantoor. Ik hoop dat ik via deze weg hulp krijg.

Mvg,

V.kor

2 reacties

Badge
@vkor

Welkom op het forum. Wat een vervelende situatie, ik snap dat je dit helder wilt krijgen. Wil je mij in een privébericht jouw 06-nummer sturen? Dan zoek ik dit verder voor je uit.

Rachel
Reputatie 1
@vkor,

Naar aanleiding van je bericht op Twitter heb ik je vraag via dit forum in een privébericht beantwoord. Wil je me laten weten wat je ervan vindt?

Roderik

Reageer