Hoge kosten voor bellen, internet en sms in buitenland terwijl niet gebeld, data gebruikt of sms

  • 25 mei 2018
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Vandaag kreeg ik een e-mail dat mijn verbruik zo'n 120 euro hoger is dan normaal, opgebouwd uit 60 euro bellen, 55 euro internet en 3 euro sms.
Het grappige is dat ik
- zeker niet gebeld heb of ben in het buitenland
- bij mijn weten geen gebruik gemaakt heb van mobiele data (en of roaming), alleen wifi
- geen sms verstuurd of ontvangen heb

de app of de mijn-telfort site met verbruik geeft geen uitsluitsel, alleen de bedragen aan "extra kosten"

Hoe kan ik hier bezwaar tegen maken en of deze m.i. niet terechte kosten NIET betalen.
Ik kan de automatische incasso uiteraard laten storneren, maar heb geen zin in eindeloos gezeur en inschakeling van rechtsbijstand, klachtprocedures of wat dan ook.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +18
Heb je de factuur al ontvangen, overigens is het zo dat je de eerste sms of mail krijgt als je data verbruik op € 60,50 zit

Reageer