Hoge kosten voor bellen, internet en sms in buitenland terwijl niet gebeld, data gebruikt of sms
Vandaag kreeg ik een e-mail dat mijn verbruik zo'n 120 euro hoger is dan normaal, opgebouwd uit 60 euro bellen, 55 euro internet en 3 euro sms.
Het grappige is dat ik
- zeker niet gebeld heb of ben in het buitenland
- bij mijn weten geen gebruik gemaakt heb van mobiele data (en of roaming), alleen wifi
- geen sms verstuurd of ontvangen heb
de app of de mijn-telfort site met verbruik geeft geen uitsluitsel, alleen de bedragen aan "extra kosten"
Hoe kan ik hier bezwaar tegen maken en of deze m.i. niet terechte kosten NIET betalen.
Ik kan de automatische incasso uiteraard laten storneren, maar heb geen zin in eindeloos gezeur en inschakeling van rechtsbijstand, klachtprocedures of wat dan ook.
Het grappige is dat ik
- zeker niet gebeld heb of ben in het buitenland
- bij mijn weten geen gebruik gemaakt heb van mobiele data (en of roaming), alleen wifi
- geen sms verstuurd of ontvangen heb
de app of de mijn-telfort site met verbruik geeft geen uitsluitsel, alleen de bedragen aan "extra kosten"
Hoe kan ik hier bezwaar tegen maken en of deze m.i. niet terechte kosten NIET betalen.
Ik kan de automatische incasso uiteraard laten storneren, maar heb geen zin in eindeloos gezeur en inschakeling van rechtsbijstand, klachtprocedures of wat dan ook.
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.