beantwoord

hoge kosten mobiel

  • 1 september 2016
  • 3 reacties
  • 146 keer bekeken

Mijn dochtertje heeft 1 sim only abbo van 12.50 euro in de maand.
Nu had ze 1 app in de app store gedownload gratis.
Vervolgens werd er zonder dat jet het ziet 3x tegelijkertijd verbinding gemaakt naar 1 0900 nummer.
Voor de duur van ongeveer 40 minuten.
Dit tot 2 x keer toe. Met als gevolg een rekening van 69.10 euro.
Hier heb ik telfort over gebeld. Deden eerst als of ze van niets wisten maar toen ik aangaf dat er eerder mensen via het forum hierover geklaagd gaf ze toe dat er iets niet klopte. En zouden het gaan uitzoeken en de rekening zou voorlopig niet geincasseerd worden. En zouden binnen 2 weken bericht krijgen. Nu ben ik 3 weken verder en niets gehoort maar wel heeft telfort de rekening inmiddels afgeschreven.
Lekker netjes van ze . als je zo met je klanten omgaat.
icon

Beste antwoord door c.mommers 2 september 2016, 18:41

Hoi stephen is vanmiddag door je collega telefonisch opgelost.
Alsnog bedankt voor je reactie
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo c.mommers, welkom op het forum! Vervelend dat er hoge kosten zijn gemaakt met mobiel en dat je nog geen bericht hebt ontvangen van ons. Ik ontvang graag je naw-gegevens en het mobiel nummer van je dochtertje in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor jou en je dochter kan betekenen.
Hoi stephen is vanmiddag door je collega telefonisch opgelost.
Alsnog bedankt voor je reactie
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan! 😃