Hoge internet kosten

  • 6 maart 2012
  • 28 reacties
  • 7480 keer bekeken


Toon het eerste bericht

28 reacties

(POSTITIEF NIEUWS)
Het zit er naar uit dat het opgelost is voor mij, ik heb wederom met de klantenservice gebeld  en de internet kosten zullen niet in rekening worden gebracht.
Tele2 heeft het keurig opgelost. Dat mag dan ook gezegd worden.
Helaas door het bellen naar de betaalde 0900-2411602, heb ik inmiddels aardig hoge kosten gemaakt, hopelijk kan tele2 ook hier tegemoet in komen.
Of nog beter een telefoonnummer  tegen lokale tarief hanteren.
Tot zover!
Tele 2??

Dat is leuk, wil ik meer van weten...

Een smartphone maakt altijd verbinding met het 'sterkste' netwerk. Dit betekent dat zodra er een sterker netwerk beschikbaar is dan jouw Wi-Fi-verbinding, deze overspringt. Vanaf dat moment worden er kosten in rekening gebracht.


Je kan het netwerk ook uitzetten in je smartphone en dan worden er geen kosten in rekening gebracht.

Reageer