Hoge factuur door wijziging abonnement

• 24 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 1291 keer bekeken

Hoi.

Ik heb net eenzelfde soort situatie ervaren. Erg onprofessioneel van Telfort, als je het mij vraagt. Ik had mijn mobiel abonement gewijzigd zodat ik nu na tien minuten gratis kon bellen, er was mij toen aan de telefoon beloofd dat dat binnen uiterlijk 2 dagen in zou gaan. dus ik vrolijk bellen natuurlijk. Krijg ik een rekening van hier tot tokio. Ik bellen, waarom is die rekening zo hoog? Krijg het antwoord dat het pas op 20 september in zou gaan. Ik vertel ze dat mij iets anders was beloofd, en die man heeft vervolgens een klacht voor me aangemaakt. De volgende dag wordt ik over die klacht terug gebeld, met het antwoord dat ik over de mail een bericht heb gehad dat het 20 september in ging. Ik ben gelijk gaan kijken, maar ik kon geen mail vinden, dus dat zei ik en vroeg waar ze hem dan precies naartoe gestuurd hebben. Die vrouw zou gaan kijken, en bam, verbinding verbroken. Vervolgens bel ik zelf opnieuw naar de klantenservice, waar mij niet eens excuses worden aangeboden voor dit belachelijke gedrag en kan ik zelf weer 15 cent per minuut gaan betalen, om dan alleen maar het antwoord te krijgen dat ik inderdaad die mail zou moeten hebben gehad en als dat niet zo is, ik maar een brief moet sturen. Ofterwijl, je moet zelf alles uit de kast trekken om een fout op te lossen die telfort zelf heeft gemaakt en dan wordt je ook nog op zo'n manier behandeld. Ik was jaren tevreden klant van telfort, maar dit vind ik zo bizar. En nu zit ik natuurlijk weer aan een jaarcontract vast, anders was ik gelijk naar iemand anders overgestapt. Wat een rare gang  van zaken is dit...

Groetjes,Emilie

1 reactie

Badge
Welkom op het forum Emilie! Mijn oprechte excuses voor uw ervaring met de klantenservice. Ik kan mij goed voorstellen dat dit vervelend is. Graag bekijk ik voor u wat de mogelijkheden zijn. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Reageer