beantwoord

Hoge factuur

• 3 december 2016
  • 2 reacties
  • 368 keer bekeken

ik baal hier echt behoorlijk van! Ik zit nu 3 maanden bij Telfort en 2 van de 3 facturen zijn al te hoog!!!
Eerste maand was er een fout gemaakt bij mijn combivoordeel dus moest ik er achterheen (lang telefoontje) zodat het de tweede maand verrekend werd wat ik eerste maand teveel betaald had.
Ruim op tijd probeerde ik vorige maand de 2 maanden gratis Pluspakket via mijn Telfort te beeindigen na 10 pogingen via de niet goed werkende site, opgegeven en via de televisie bij services ruim op tijd opgezegd. Nu staat mijn 3e factuur klaar en wordt mij dit pakket berekend wat ik heb opgezegd en werkelijk NOOIT gebruik! Wederom is er niets na te zien op de site van Mijn Telfort en ook niet momenteel via services op mijn Tv.
Er gaat wel heel erg veel fout bij mij. Ik wil NIET dat er nu weer 10 euro teveel wordt geincasserd door Telfort voor iets wat ik tijdig heb opgezegd en niet gebruik. Graag actie van Telfort hierin. Anders wordt het echt aftellen tot het jaar bij Telfort om is, vrees ik. Ik heb hier zo geen zin in! 😠
icon

Beste antwoord door Daphne 6 december 2016, 16:36

Hi Askimyoshi, welkom op het forum en balen dat de facturen niet kloppen. Dit is geen fijne kennismaking met ons. Natuurlijk help ik je graag verder. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN aan mij doorgeven. Geen zorgen, het komt goed 😉 Ik kijk uit naar je reactie en vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Daar zal Telfort hier wel op terug komen, maar dat kan een paar dagen duren.
Badge +2
Hi Askimyoshi, welkom op het forum en balen dat de facturen niet kloppen. Dit is geen fijne kennismaking met ons. Natuurlijk help ik je graag verder. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN aan mij doorgeven. Geen zorgen, het komt goed 😉 Ik kijk uit naar je reactie en vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Reageer