beantwoord

Hoe tegemoetkoming in kosten aanvragen? Wisselende antwoorden medewerkers

  • 3 september 2013
  • 2 reacties
  • 2176 keer bekeken

Ik heb de afgelopen maanden enorm veel problemen met telfort gehad.Al drie (of is het zelfs al vier keer) een nieuwe modem gekregen en elke keer krijg ik een ander verhaal van een medewerker.
Er is, onder andere door fouten van de medewerkers, veelvuldig telefonisch contact geweest, waarbij alleen vorige maand ik al 30 euro aan telefoonkosten (mobiel, want mijn modem deed het niet meer) heb gemaakt.En zo is dat de afgelopen maanden meermaals geweest. Ik heb vier keer een periode gehad waarbij ik meerdere dagen geen tv/internet en telefonie heb gehad.

De ene medewerker gaf aan, vraag telefonisch een tegemoet koming aan in de kosten als alles is afgerond, de volgende gaf aan dat dit niet kon, weer een ander lachte me uit toen ik aangaf dat ik de kosten terug wilde vragen.
Er zijn heel veel dingen gezegd/toegezegd die niet zijn nagekomen. Ik zou graag serieus contact willen hebben met telfort, maar ook het zoeken naar een klachtenformulier is behoorlijk omslachtig op de site.

Wie o wie kan me verder helpen?
icon

Beste antwoord door Enterprise 21 oktober 2013, 23:24

Klantenservice is echt *****.


Heb je Denise heeft gevraagde privébericht al gestuurd..?

Link naar jouw topic: https://forum.telfort.nl/abonnementen-254/zeer-slechte-klantenservice-37430/#post362940
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Klantenservice is echt *****.
Reputatie 8
Badge +19
Klantenservice is echt *****.


Heb je Denise heeft gevraagde privébericht al gestuurd..?

Link naar jouw topic: https://forum.telfort.nl/abonnementen-254/zeer-slechte-klantenservice-37430/#post362940