beantwoord

hoe maak je Telfort wakker

• 23 mei 2016
  • 12 reacties
  • 265 keer bekeken

Reputatie 1
Telfort is een groot zwart gat. Je stopt er iets in, maar er komt nooit iets uit. Als je als organisatie er in slaagt om 6 weken na het indienen van een contactformulier dit niet te beantwoorden of anderzins te reageren, is er iets goed mis met je CRM. Ook rappels helpen niet. Telfort onderscheidt zich hierin niet van andere providers, die er ook een potje van maken, zoals mijn ervaring is.
Wat er bij mis is gegaan is het feit, dat Telfort de afspraken die zijn gemaakt over het verlengen van mijn internetabonnement, die nota bene schriftelijk vastliggen, niet implementeert. Ik krijg dus foute facturen. Hoe incompetent kun je zijn!
icon

Beste antwoord door edward01 1 juni 2016, 15:45

Hallo Stephen,
Je collega heeft tel contact met mij opgenomen en we zijn tot een werkzame oplossing gekomen. Ik heb er vertrouwen in, dat e.e.a. goed wordt uitgevoerd. Mijn dank voor je rol in deze.

Groeten,

Edward
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 8
Morgen even de wekker zetten, en Klantenservice bellen.
Met een persoon aan de lijn heb je rechtstreeks één op één contact.
Reputatie 1
Morgen even de wekker zetten, en Klantenservice bellen.
Met een persoon aan de lijn heb je rechtstreeks één op één contact.

Beste Babylonia,
Ga ik niet doen: a: zit in het buitenland en heb geen zin in dure telefoontikken om de problemen van Telfort op te lossen. Het is een probleem van Telfort en niet van mij. b: heb slechte ervaring met telefoontjes naar helpdesks. Je krijgt telkens een ander aan de lijn, die niets kan vinden en mag je het verhaal opnieuw uitleggen.' U wordt teruggebeld' enz. Niet dus. Zie de diverse inzendingen op dit forum.
Ik zou zeggen: pak die wekker en laat hem afgaan bij degenen die geacht worden te reageren op contactformulieren. In plaats van het probleem op te pakken en daar te leggen waar het thuishoort, leg je de bal weer bij mij. Jouw reactie is kenmerkend voor providers. Service? dat woord bestaat niet.
Reputatie 8
Jouw reactie is kenmerkend voor providers. Service? dat woord bestaat niet.
Hoezo, ik ben helemaal niet van Telfort, maart gewoon een klant zoals jij.
Als een reactie op formulier of mail uitblijft, zou ik niet blijven wachten tot Sint-juttemis, maar onderneem zelf actie, zelfs als ik in het buitenland zou zitten. Met een Skype account en gebruik van buitenlandnummer bovendien goedkoper dan via een reguliere telefoon het 0900 nummer gebruiken hier in NL. (Volgens mijn account nog geen € 0,01 per minuut).

Als je er al bij voorbaat van uitgaat dat er niets gebeurt, en alles zo negatief benadert is elke actie zinloos.
Ook je bericht hier op het forum. Dus bespaar je beter die energie.
Reputatie 3
Dit bericht op het forum plaatsen is zeker zinvol. Een forum is er ook om je ervaringen te uiten, en niet alleen voor vragen. Ik zou dan ook zeker een reactie van webcare afwachten, dat werkt in zo'n geval beter dan de helpdesk.
Reputatie 1
Jouw reactie is kenmerkend voor providers. Service? dat woord bestaat niet.
Hoezo, ik ben helemaal niet van Telfort, maart gewoon een klant zoals jij.
Als een reactie op formulier of mail uitblijft, zou ik niet blijven wachten tot Sint-juttemis, maar onderneem zelf actie, zelfs als ik in het buitenland zou zitten. Met een Skype account en gebruik van buitenlandnummer bovendien goedkoper dan via een reguliere telefoon het 0900 nummer gebruiken hier in NL. (Volgens mijn account nog geen € 0,01 per minuut).

Als je er al bij voorbaat van uitgaat dat er niets gebeurt, en alles zo negatief benadert is elke actie zinloos.
Ook je bericht hier op het forum. Dus bespaar je beter die energie.

Sorry Babylonia, ik zag je aan voor een medewerker/moderator van Telfort. Met 1824 reacties in nog geen jaar moet je er wel een dagtaak aan hebben. Ondanks het feit dat ik gepensioneerd ben, zou ik niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen om fora uit te pluizen en te reageren, zoals jij doet. En dan dat moraliserende vingertje. Voor mij ben je geen 'gewoon' lid, maar een verlengstuk van Telfort.
PS: verdere reacties mag je achterwege laten.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Edward, welkom op het forum! Ik vind het spijtig om je ontevredenheid te vernemen. Als er afspraken zijn gemaakt dan moeten deze gewoon worden nageleefd. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Kun je mij daarbij ook iets meer vertellen over de afspraken met betrekking tot de verlenging van je abonnement. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Beste Edward, bedankt voor jouw gegevens. Ik zie dat mijn collega's gisteren (vrijdag 27 mei) op jouw mail hebben gereageerd. Heb je deze reactie ook ontvangen? Zo ja, is deze duidelijk of heb je nog vragen of opmerkingen. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Beste Edward, bedankt voor jouw gegevens. Ik zie dat mijn collega's gisteren (vrijdag 27 mei) op jouw mail hebben gereageerd. Heb je deze reactie ook ontvangen? Zo ja, is deze duidelijk of heb je nog vragen of opmerkingen. In afwachting van jouw reactie.

Stephen,
ik heb geen emailbericht ontvangen, noch op @florijnen.nl noch op @telfort.nl
Reputatie 8
Badge +16
Zie je privébericht waarin ik je de mail kenbaar maak.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Edward, ik heb van mijn collega begrepen dat deze de extra vergoeding heeft aangemaakt. Ik hoop dat hiermee alles is opgelost. Zo niet, dan verneem ik graag van je als ik nog iets voor je kan betekenen.
Reputatie 1
Hallo Stephen,
Je collega heeft tel contact met mij opgenomen en we zijn tot een werkzame oplossing gekomen. Ik heb er vertrouwen in, dat e.e.a. goed wordt uitgevoerd. Mijn dank voor je rol in deze.

Groeten,

Edward
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Edward en graag gedaan! Ik blijf beschikbaar voor vragen of opmerkingen.