beantwoord

Hoe kan ik een declaratie indienen bij telfort?

• 2 maart 2017
  • 2 reacties
  • 524 keer bekeken

Hallo iedereen,

Ik wil een claim indienen omtrent het feit dat ik 7 maanden lang opgescheept zat met een Interactieve TV die meer dan de helft van de tijd onbruikbaar was vanwege een storing. Ik heb hierover ook vele malen contact gezocht de klantenservice. Gelukkig is deze storing eindelijk verholpen in januari 2017. Nu wil ik de betaalde termijnen van deze 7 maanden met minimaal 50% vergoed krijgen, want als er niet voldaan wordt aan de contractuele verplichtingen vanuit Telfort (verbinding en dus gebruik van de dienst) dan ben ik ook niet verplicht om de volle pond te betalen.

De vraag is nu: hoe/waar kan ik deze claim indienen?

Mvg.
icon

Beste antwoord door Stephen 10 maart 2017, 15:37

Beste M Patroza, ik heb begrepen dat je samen met mijn collega een vergoeding hebt besproken. Excuses voor de problemen die je afgelopen tijd met de diensten hebt ervaren.
Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.

Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo M Patroza, welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen hebt ervaren met Interactieve TV. Zijn deze nu volledig achter de rug?
Als je mij je naam, adresgegevens en 06-nummer kenbaar maakt via een privébericht dan ben ik je verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +7
Beste M Patroza, ik heb begrepen dat je samen met mijn collega een vergoeding hebt besproken. Excuses voor de problemen die je afgelopen tijd met de diensten hebt ervaren.
Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.

Op dit topic plaats ik een slotje.